Riješeno

Upit o raskidu ugovora

  • 8 January 2019
  • 5 odgovora
  • 2177 pregleda

Pozdrav.
Imam pitanje vezano za nemogucnost prekida ugovora koji je istekao zbog neplacenih racuna.
U 11. mjesecu mi je istekla pretplata koju sam potpisala prije 2 godine prilikom kupnje novog uredaja. S obzirom da nisan uspijela platiti par racuna,dug je do zadnjeg dana trajanja ugovora iznosio nekoliko stotina kuna. Nedavno sam posjetila A1 poslovnicu da bih pokusala raskinuti ugovor koji mi je i dalje neraskinut i racuni dalje stizu po normalnoj cijeni. Receno mi je da nisu u mogucnosti raskinuti ugovor sve dok racuni nisu placeni,a tarifa mi je iskljucena upravo zbog toga. Zanima me kako je moguce da ne mogu raskinuti ugovor koji je istekao,bez obzira sto imam dugovanja,jer tarifa mi je,kao sto sam spomenula,iskljucena?! I sada mi dolaze novi racuni za tarifu koju ne mogu koristiti i to na ugovoru kojeg ne mogu raskinuti,a nisam pod ugovornom obvezom.
icon

Najbolji odgovor od gogsy1975 8 January 2019, 22:23

Pogledaj original

Odgovora 5

Razina korisnika 7
Bedž +3
Imaš Ugovornu obvezu koja traje 2 godine i Ugovor koji traje dok ga ne raskineš ti ili A1. Znači tebi je istekla Ugovorna obveza od dvije godine a Ugovor nije raskinut jer nisi podmirila dugovanja. Uz napomenu da istekom Ugovorne obveze gubiš popuste koje si imala potpisujući UO na 24 mjeseca i sada ti je ta tarifa po punoj cijeni. Naravno, isključena je linija i ne možeš zvati zbog duga a tarifa ide koju si Ugovorila.
Imaš Ugovornu obvezu koja traje 2 godine i Ugovor koji traje dok ga ne raskineš ti ili A1. Znači tebi je istekla Ugovorna obveza od dvije godine a Ugovor nije raskinut jer nisi podmirila dugovanja. Uz napomenu da istekom Ugovorne obveze gubiš popuste koje si imala potpisujući UO na 24 mjeseca i sada ti je ta tarifa po punoj cijeni. Naravno, isključena je linija i ne možeš zvati zbog duga a tarifa ide koju si Ugovorila.
Hvala na odgovoru. Znaci ja ne mogu nista sve dok ne platim dugovanje?
Razina korisnika 7
Bedž +3
Tako je, ne možeš prekinut Ugovor dok ne otplatiš sva dugovanja / rate za mobitel...
Razina korisnika 2
Bedž +2
Gogsy, bojim se da ovaj put nisi u pravu 🙂

Raskid ugovora može se zatražiti u bilo kojem trenutku od strane platežno odgovorne osobe, neovisno o ranijem dugovanju, eventualnoj postojećoj suspenziji i ratama za uređaj. Rate za uređaj će se nastaviti naplaćivati na mjesečnoj bazi nakon raskida, iako možeš zatražiti da ti se zbroje i jednokratno naplate sve preostale rate. Ako su ti na prodajnom mjestu odbili pokretanje raskida, jednostavno su ti dali netočnu informaciju. Slobodno se ponovno zaleti na prodajno mjesto i opet zatraži raskid, ili nam se javi vlastoručno potpisanim zahtjevom za raskid i obostranom preslikom osobne iskaznice na zahtjev.za.raskid-privatni@a1.hr kako bismo pokrenuli raskid usluge.
Gogsy, bojim se da ovaj put nisi u pravu :)

Raskid ugovora može se zatražiti u bilo kojem trenutku od strane platežno odgovorne osobe, neovisno o ranijem dugovanju, eventualnoj postojećoj suspenziji i ratama za uređaj. Rate za uređaj će se nastaviti naplaćivati na mjesečnoj bazi nakon raskida, iako možeš zatražiti da ti se zbroje i jednokratno naplate sve preostale rate. Ako su ti na prodajnom mjestu odbili pokretanje raskida, jednostavno su ti dali netočnu informaciju. Slobodno se ponovno zaleti na prodajno mjesto i opet zatraži raskid, ili nam se javi vlastoručno potpisanim zahtjevom za raskid i obostranom preslikom osobne iskaznice na zahtjev.za.raskid-privatni@a1.hr kako bismo pokrenuli raskid usluge.

Poštovani,

hvala na odgovoru. Podmirila sam navedeno dugovanje svakako jer i kada sam zvala Odjel za savjetovanje korisnika na besplatni broj rečeno mi je isto, odnosno da ne mogu raskinuti ugovor dok ne platim dugovanje. Podmirila sam sve jučer i uspjela se čuti s agentom koji mi je rekao da ću do kraja dana biti prebačena na bonove po mom zahtjevu. Jedino sad što me zanima je to, zašto nisam dobila povratnu informaciju od A1da sam podmirila dugovanje te da sam u procesu uključenja?

Hvala,

Lp

Odgovori