Riješeno

trioPaket-povezi sve, trebam potvrdu da sam podmirio sva dugovanja

  • 8 Veljača 2019
  • 19 odgovora
  • 632 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 8 odgovora
Nazvali su me iz A1 i pitali dali zelim usluge Bnet i Amis spojiti u jednu.
Pristao sam u nadi da ce biti jedan racun za 3 usluge, no "friška figa".
Prvi racun nakon sklapanja ugovora dosao je od Amisa telekoma , a za njim je stigao i Vipnet(vip,bnet,tomato).
Nazovem sluzbu i pitam ih za racune, a oni meni da zanemarim ovaj od Vipnet-a i platim samo Amis racun u iznosu od 229kn.
Dode drugi mjesec i opet 2 racuna 229kn i 105kn. Ponovo kontaktiram sluzbu i pitam dali trebam platiti oba racuna? Kazu mi da ne.

Ja se bojim da cu na kraju ipak morati platiti sve inace ce mi ovršiti sve što imam.

pitanje:
Zanima me gdje mogu otici i dobiti potvrdu da nisam duzan?

(Dana toga i toga gospodin taj i taj podmirio je sve obaveze prema Amisu, Bnetu i A1 pruzatelju usluga. Ne duguje nista i slobodno moze spavati...)

Nisam zadovoljan time da mi stizu racuni u kojima placam usluge nekome sa kime nisam sklopio uslugu. To je kao da placam osiguranje heliosu a osigurava te platon.

Nisam uspio naci pod mojA1 "nepodmireni racuni".

hvala ako odgovoru
icon

Najbolji odgovor od A1_MIvan 8 Veljača 2019, 22:30

@igrgi, slobodno nam se možeš javiti u inbox ovdje na forumu da provjerimo koji je status tvojih računa za te usluge, dok bi službeni pismeni odgovor sa statusom dugovanja mogao zatražiti slanjem vlastoručno potpisanog pisanog zahtjeva na sluzba.za.korisnike@a1.hr Također možeš zatražiti i konto karticu gdje ćeš imati detaljni pregled svih uplata, knjiženja i eventualnih umanjenja s naše strane.
Pogledaj original

Odgovora 19

Kad te netko zove sa A1 trebaš zapisati ime i prezime djelatnika, kao i njegovu šifru, odjel s kojeg zove i sve što ste razgovarali da ti pošalje na tvoj (obavezno A1 registriran) email i dobro zapiši nadnevak i vrijeme te seanse.

OVO JE BIO TEK UVOD

Slijedi ovo što se tebi događa i to traje obično 6 mjeseci dok ti ne skužiš ono što trebaš skužiti o takvom poslovanju. U međuvremenu ćeš par starčevića doslovce "po_ušiti".

Sad će ti netko od moderatora-ica ponuditi u međuvremenu da pošalješ podatke da se malo šale s tobom.

Da te malo smire ponuditi će ti gratis koji mjesec jedne od pretplata recimo Bnet-a, a ove drugi plati si sam...nemoj pretjerivat s očekovanjima oko fer igre.

Dobra ti je muzika na broju SZK 0800 091 091 ...taj broj stavi u omiljene favorite...trebat će ti.

Samo pazi danas je petak i počinje vikend, a vikendom u A1nisu raspoloženi za takve poput tebe.

Onda žalba na to sve ide na povjerenstvo, na kojem nemaš nikakve šanse da ti uvaže tvoje jade.

Pa onda, uzmeš odvjetnika, pa dodatni uzaludni troškovi.

Eventualno HAKOM kao šlag na kraju za A1.

Potvrdu nemožeš dobiti nigdje, a da je i dobiješ ćemu bi ti ona konkretno služila u našem uređenom sustavu u sastavu EU?

Najbolja fora je da A1 nema ništa s Bnetom hahahahahahahahahahahahahahahaha...ha ha ha!

Za koji mjesec stiže Državni inspektorat kao nada da će korigirati ovakvo poslovanje.


P.S. Nisi ti jedini, na stotine je takvih kao ti. igrgi ovaj post nije ništa osbno, nego surova istina.

Ali sam nešto danas inspiriran, čekam (oko srijede) odgovorčić😂 i malo lajkajte ovaj post jer me nema na listi pa sam tužan, a potrudio sam se.
Razina korisnika 2
@igrgi, slobodno nam se možeš javiti u inbox ovdje na forumu da provjerimo koji je status tvojih računa za te usluge, dok bi službeni pismeni odgovor sa statusom dugovanja mogao zatražiti slanjem vlastoručno potpisanog pisanog zahtjeva na sluzba.za.korisnike@a1.hr Također možeš zatražiti i konto karticu gdje ćeš imati detaljni pregled svih uplata, knjiženja i eventualnih umanjenja s naše strane.
Razina korisnika 4
@profa385 evo od mene 2 respekta 😉 😄
Remko hvala ti spasio si me.
dobar dan!
Evo ukratko dokle sam dosao.

kratki uvod:
-koristio uslugu internet, telefon (Amis). mjesecno placao oko 150kn
-koristio uslugu TV (Bnet), mjesecno placao 105kn

Nazvali me iz A1 da spojim usluge i rekli mi da cu placati manje mjesecno.
Znaci, mjesecna naknada za trio paket u A1 bi trebala biti manja od 255kn (Amis + Bnet)
Pakete nisam mijenjao. Kako je bilo prije tako sam produzio.

Prvi mjesec dobivam racun od Amisa 207kn i od Bnet-a 105kn = 312kn.

Zovem sluzbu za korisnike i dobivam odgovor da nemoram platiti racun od Bneta 105kn, znaci samo Amis 207kn. Placam Amis 207kn.

Drugi mjesec dobivam opet 2 racuna. Sada je Amis 229kn + Bnet 105kn = 334kn

Uz ovaj forum pretrazujem i sve ostalo, te razgovaram sa ljudima i njihovom iskustvu. Vecina negativno odgovara. Instaliram na mobitel aplikaciju od A1 digitalni tehnicar jer pise da u njemu imaju i racuni.

Nakon sto sam instalirao aplikaciju trazim u meniju racuni i pronalazim.

Evo sa danasnjim datumom mi izbacuje ovo (uhavcen ekran)



Znaci po ovome ispada da sam duzan 433,79kn

Amis 229kn za ovaj mjesec
Bnet 105kn, Bnet 105kn (ova dva nisam platio jer su rekli da ih ne platim)
=439kn

Sada meni to ne odgovara 439 NOT 433,79 (ne dozvoljava znak nije jednako)

Otisao sam u web mail od A1, stigao mi je odgovor od sluzbe za korisnike kojoj sam pisao i dobio upute citat:

Poštovani, po ulogiravanju u Moj A1 portal s lijeve strane kliknite na stavku Moj Račun i podstavku Pregled računa. Tu sam za vas ako budete imali bilo kakva dodatna pitanja. Želim vam ugodan dan.
Pogledao sam kako su mi napisali i dobio ovo:





Eto, 15.2. cu podmiriti ovaj racun od 229kn, ali i dalje neznam sta cu sa onima od Bnet-a.

Sada preostaje pricekati i sljedeci mjesec pa vidjeti dali ce jos doci racun od Bneta, 3 po redu.

Ako dode i sljedeci mjesec jos jedan od 105kn, a na app "digitalni tehnicar" mi uveca iznos od 433 na 538kn onda stvarno neznam sto da radim.

Po mojoj nekoj logici Ja bi trebao placati samo 229kn, jer je to manje od 255kn koje sam placao prije spajanja. Racun od 229+105=334kn mi uopce nije prihvatljiv iz sljedecih razloga:

-nisam povecavao usluge
-djelatnik A1 mi je obecao nesto malo manju mjesecnu naknadu, a to je to
Razina korisnika 1
Pozdrav igrgi, pošalji prigovor na kreirane račune po uputi: https://bit.ly/2P4584B . Kolege će napraviti detaljnu provjeru i povratno te kontaktirati. Možeš ga poslati i putem e-maila na: sluzba.za.korisnike@a1.hr, a ako ga šalješ s potvrđene e-mail adrese nije potreban vlastoručan potpis, samo navedi za koju uslugu ga šalješ (broj ili šifra korisnika koja se nalazi na računu).
Pozdrav igrgi, pošalji prigovor na kreirane račune po uputi: https://bit.ly/2P4584B . Kolege će napraviti detaljnu provjeru i povratno te kontaktirati. Možeš ga poslati i putem e-maila na: sluzba.za.korisnike@a1.hr, a ako ga šalješ s potvrđene e-mail adrese nije potreban vlastoručan potpis, samo navedi za koju uslugu ga šalješ (broj ili šifra korisnika koja se nalazi na računu).

evo poslat cu i to na sljedeci nacin i na sluzba.za.korisnike@a1.hr preko webmaila A1, jer obrazac na Vasem linku sadrzi mogucnost od 9 redova, nedovoljno za moj problem i trazi broj racuna, a ja imam 4 racuna koja moram prikazati i objasniti o cemu se radi.

sadrzaj koji sam poslao na sluzbu za korisnike:

Dobar dan!
moje ime je:____________
moj id je: _______________
moja adresa:____________
moj mobitel:_____________ (ne zelim da me kontaktirate preko mobitela)
moj email:_______________

Sklopio sam uslugu sa A1 sve u jedan (trio paket), tako sto sam presao sa Amisa i Bnet-a u A1.
Placao sam 255kn sve tri usluge prije, a obecano mi je da ce nakon povezivanja biti jeftinije.
Vec drugi mjesec dobijam 2 racuna. Sada su iznosi 229kn za Amis, a 105 za Bnet. Ukupno je to 334kn.
U sijecnju su mi rekli da ne platim Bnet i da nece dolaziti. Racun je ipak dosao a u A1 aplikaciji (digitalni tehnicar, kojeg sam instalirao iz razloga uvida u racune i dugovanja) se dug povecao na 433,79 tj 204,79 jer sam u meduvremenu platio onaj od 229kn.

Htio bi sljedece:
-da mi ne dolaze 2 racuna, vec samo jedan i da on nije veci od 255kn, koliko sam i prije placao. Usluge su ostale iste (osnovni TV paket, internet, fiksni telefon)
-da mi se u aplikaciji digitalni tehnicar, izbrisi dugovanja po racunu jer ih ni nemam

Platio sam racune:
Naziv usluge: Amis telefon
Naziv i adresa: VIPnet d.o.o. (Amis)
sijecanj2019
Iznos: 207,73kn

Naziv usluge: Amis telefon
Naziv i adresa: VIPnet d.o.o. (Amis)
veljaca2019
Iznos: 229,00kn

Nisam platio:
Naziv usluge: VIPnet d.o.o. (Vip, Bnet,Tomato)
Naziv i adresa: A1 Hrvatska (A1, Tomato)
sijecanj2019
Iznos: 105kn (sijecanj_2019)

Naziv usluge: VIPnet d.o.o. (Vip, Bnet,Tomato)
Naziv i adresa: A1 Hrvatska (A1, Tomato)
veljaca2019
Iznos: 105kn (veljaca_2019)

Ne ocekujem da se to napravi isti tren, niti u 5,10,20 dana.
Ocekujem da mi ne dodu 2 racuna u 3 mjesecu, ako je ikako moguce.
Danas sam dobio ovu poruku:

OPREMA l Zao nam je sto odlazite. Potrudit cemo se rijesiti sve sto prije jer znamo da proces raskidanja usluge zna uzeti neko vrijeme. Molimo vas da posaljete uredjaje za fiksnu uslugu prema uputama koje smo vam poslali u pismenoj obavijesti. Zelimo vam sve najbolje i nadamo se da cete nam ponovno doci. Vas A1 tim.

Pa ja uopce nisam raskinuo ugovor, ja sam samo potpisao da cu spojiti sve tri usluge u jednu.

Sta sada?
Sve ispočetka😂
@A1_IvanaN i @A1_MIvan kolika je Vaša odgovornost u ovom poslovanju?
Razina korisnika 2
Danas sam dobio ovu poruku:

OPREMA l Zao nam je sto odlazite. Potrudit cemo se rijesiti sve sto prije jer znamo da proces raskidanja usluge zna uzeti neko vrijeme. Molimo vas da posaljete uredjaje za fiksnu uslugu prema uputama koje smo vam poslali u pismenoj obavijesti. Zelimo vam sve najbolje i nadamo se da cete nam ponovno doci. Vas A1 tim.

Pa ja uopce nisam raskinuo ugovor, ja sam samo potpisao da cu spojiti sve tri usluge u jednu.

Sta sada?

Čim nam pošalješ privatnu poruku s korisničkim podacima OVDJE tim prije ćemo ti moći odgovoriti na pitanja. Bez uvida u profil ne možemo komentirati zahtjeve.
Razina korisnika 2
@profa385 Znam da to pitanje i mene čeka i bez obzira na odgovor, oboje znamo da ćeš nabaciti negativan komentar.
Razina korisnika 4
S pravom
@profa385 Znam da to pitanje i mene čeka i bez obzira na odgovor, oboje znamo da ćeš nabaciti negativan komentar.

Neznam čemu služite i što radite Vi moderatori? Jer na stotine ovakvih slučajeva nisu normalno poslovanje.
danas sam dobio odgovor.
Evo ovako stoji

"Poruka se odnosi na staru opremu koju bi trebali vratiti. Povrat opreme se vrši putem pošte na naš trošak "

U redu, to mi je jasno.

Imamo 'ugovor' i 'obvezni ugovor'.
Bio sam vezan prije 15 godina na 2 god. s OBVEZNIM UGOVOROM sa Bnetom, nakon sto su te dvije godine prosle imao sam UGOVOR sa istim tim Bnetom DOZIVOTNO ili dok ga ne raskinem.
Dok god sam koristio njihove usluge bio sam na ugovoru, ne obveznom ali ugovoru.
Razlika je samo u tome što se kod prekida obveznog ugovora plaćaju penali, a prekida ugovora NE placaju penali.

Da vidimo sto je sa opremom i onim natpisima da smo vlasnici nakon 2 godine koristenja te iste opreme.

"Pretplatnik se obvezuje da neće otvarati, oštećivati niti na bilo koji način mijenjati telekomunikacijsku terminalnu opremu koja je u vlasništvu imeOperatera, te da navedenu opremu neće premjestiti s lokacije priključenja za koju je namijenjena. Cjelokupno održavanje i sve izmjene instalirane telekomunikacijske terminalne opreme u vlasništvu imeOperatera mogu obavljati isključivo osobe ovlaštene od strane imeOperatera, osim ako nije izričito drugačije navedeno u specifikaciji usluge imeOperatera. Po raskidu Pretplatničkog ugovora iz bilo kojeg razloga, Pretplatnik je dužan imeOperatera omogućiti vraćanje telekomunikacijske terminalne opreme u vlasništvu imeOperatera u ispravnom stanju. U suprotnom, Pretplatnik će biti obvezan naknaditi svu štetu koja bi na ovaj način mogla nastati imeOperatera."

Iz gore navedenog se vidi da je oprema u stalnom vlasnistvu operatera, osim ako je nismo od njih kupili u startu.

Ja se slazem sa svime gore navedenim osim u sljedecem:
A1 je kupio Bnet i Amis, ovlaštene osobe od strane A1 su zamijenile staru opremu sa novom.
Zašto te iste osobe nisu uzele staru opremu i meni dale priznanicu da sam razdužio ili još bolje da jednostavno uzmu opremu a ja potpišem da su uzele i stvar rijesena.
Ne, to nisu napravili nego me se mene maltretira sa odlaskom u poštu, kupnjom adekvatne kutije i stajanja u redu.
Još jednom napominjem da nisam prešao kod drugog operatera već sam ostao kod istoga, a to što je starog operatera neko kupio to mene ne zanima, oni su duzni , bar po meni, izvrsiti zamjenu stare opreme sa novom bez da se ja moram maknuti iz svoje fotelje.

Kada istekne obvezni ugovor sa A1, a to je za 2 godine-2mjeseca, onda cu kod prelaska drugom operateru ja otići na poštu, zapakirati i poslati im njihov modem i ruter.

Nisam prelazio kod drugih, a mogao sam, baš iz razloga da izbjegnem ovakve zavrzlame oko slanja stare opreme, ali vidim da to nije pravilo.

Cekam sada da vidim sto ce se desiti sa racunima, uskoro ce i treci mjesec pa ako dobijem od amisa+bnet dugovanje vece od 500kn onda stvarno neznam sto napraviti. Ocekujem racun do 250kn za trio osnovni paket.
Prijatelj mi je savjetovao da odem do najblizeg A1 centra i porazgovaram sa djelatnicima ali mi to nije u redu jer djelatnici za pultom nisu krivi za sve ovo. Oni samo primaju narudbe za sklapanje ugovora. Glavni problem lezi u onima sto nose debele satove i 1/2kg gela u kosi, a oni su nedostupni.

LP, pa nastavak svakako sljedi
Dobar dan, 728 dana do isteka obveznog ugovora(19.02.2021).

Danas sam otisao do poste poslati im staru opremu.

dobro sam usporedio serijske brojeve na aparatima sa onim serijskim brojevima u pismu koje od mene traze.
evo sto od mene traze:



vidimo da je vrijednost opreme 1145,53kune
sada sam pripremio opremu prema spisku
kaon hybrid back


kaon hybrid front



kaonhybrid serijski broj i mora se podudarati sa onim na spisku



tehnicolor front


tehnicolor top


tehnicolor back


tehnicolor serijski broj na uredaju sa imenom uredaja-moraju se podudarati sa onim iz zahtijeva za povrat stare opreme


daljinski i adapteri. Kopirao sam u kopiraoni papire koje su mi poslali i prilozio u kutiju.
U posti je potrebno kupiti kutiju ili uzeti neku iz ducana ili ste sacuvali stare kutije a to cisto sumnjam da ljudi cuvaju i kutije. Uglavnom imamo veliku kutiju i onda u nju trpamo stare stvari.



evo sve to zapakirao i otisao na postu. A1 ce platiti oko 40 kn , Vi ste platili kutiju, kopiranje papira i izgubili ste nesto vremena na odlazak u postu i stajanje u redu.
Jednostavnije bi bilo da su ovlasteni serviseri uzeli staru opremu kada su instalirali novu. Ustedili bi i A1 i Vama. Mozda je nekome u interesu da HP naplati od A1 slanje paketa. Tko ce ga znati.
Moderatori čestitke na izrsnoj zaje*anciji, kakav perfomans. Izvrsno ste to riješili, da nije bilo Vas Igrgi još bi imao nejasnoća i toliko vrijednu opremu u svom vlasništvu.
Nego ako mogu pitati što će A1 napraviti s tom opremom?
Republike Hrvatske

Ivo Josipović, v. r.
ZAKON O ODRŽIVOM GOSPODARENJU OTPADOM
I. OPĆE ODREDBE
Područje primjene Zakona
Članak 1.
(1) Ovim se Zakonom utvrđuju mjere za sprječavanje ili smanjenje štetnog djelovanja otpada na ljudsko zdravlje i okoliš na način smanjenja količina otpada u nastanku i/ili proizvodnji te se uređuje gospodarenje otpadom bez uporabe rizičnih postupaka po ljudsko zdravlje i okoliš, uz korištenje vrijednih svojstava otpada.
(2) Odredbe ovoga Zakona utvrđuju sustav gospodarenja otpadom uključujući red prvenstva gospodarenja otpadom, načela, ciljeve i način gospodarenja otpadom, strateške i programske dokumente u gospodarenju otpadom, nadležnosti i obveze u gospodarenju otpadom, lokacije i građevine za gospodarenje otpadom, djelatnosti gospodarenja otpadom, prekogranični promet otpada, informacijski sustav gospodarenja otpadom te upravni i inspekcijski nadzor nad gospodarenjem otpadom.
Primjena pravne stečevine Europske unije
Članak 2.
(1) Ovim se Zakonom u pravni poredak Republike Hrvatske prenose sljedeće direktive Europske unije:
– Direktiva 2008/98/EZ Europskoga parlamenta i Vijeća o otpadu i ukidanju određenih direktiva (SL L 312, 22. 11. 2008.)
– Direktiva 2010/75/EZ Europskoga parlamenta i Vijeća o industrijskim emisijama (integrirano sprječavanje i kontrola onečišćenja) (SL L 334, 17. 12. 2010.)
– Direktiva Vijeća 1999/31/EZ o odlaganju otpada (SL L 182, 16. 7. 1999.)
– Direktiva 2009/31/EZ Europskog parlamenta i Vijeća o geološkom skladištenju ugljikovog dioksida i o izmjenama i dopunama Direktive Vijeća 85/337/EEZ, Direktiva Europskoga parlamenta i Vijeća 2006/60/EZ, 2001/80/EZ, 2004/35/EZ, 2006/12/EZ, 2008/1/EZ i Uredbe (EZ-e) br. 1013/2006 (SL L 140, 5. 6. 2009.)

itd, itd

vjerjatno su duzni i u A1 imati ured za zbrinjavanje opasnog otpada. Spectra je drzavni koncesionar za zbrinjavanje opasnog otpada. Odjel za zbrinjavanje opasnog otpada u A1 nazove Spectru na besplatni telefon 0800 444 110 i ovi dodu po staru opremu te ju zbrinu.

Mislim da to ide tako ili mozda netko vadi zlato iz starih elektronickih komponenti. Moj prijatelj, recimo otkupljuje na jakusevcu i slicnim sajmovima stare mobitele.

"gold mining"
- NL - trendsetter (najvise ovom metodom recikliranih metala na svijetu)
- to reclaim metals: Cu, Pb, Ni, Pt, Au, AG, Zn, Al
- no difference in quality metal
- veca efikasnost nego kod klasicnog gold-mininga cak 100-1000x, ovino o vrsti aparata
(najvisa iskoristivost/isplativost za Au/Ag je iz mobilnih telefona, zatim kompjutera itd)
- R&D usmjeren na nove tehnike 'izvlacenja' sirovine, TU Delft, Eindhoven high-tech campus
- godisnja proizvodnja: Cu=2.000.000 ; Ag= 450.000kg ; Au=300.000kg
- kumulativ razlicitih metala: 70.000.000kg/god
dobar dan!
Evo samo da javim da je sve u vezi racuna rijeseno. Racuni koje ne trebam platiti su izbrisani i iz A1 mobilne aplikacije i sa web-a.
U meduvremenu sam dobio i pisanu potvrdu od A1 da sam opremu koju sam poslao postom, uredno razduzio i nece mi se stavljati na teret.
Tu potvrdu cu cuvati do kraja zivota.

Odgovori