Riješeno

Telefonski pozivi

  • 24 August 2018
  • 5 odgovora
  • 826 pregleda

Dobar dan, moze li mi neko odgovoriti zasto niti mogu primati pozive niti zvati, tj. sta treba da uradim da to aktiviram. Hvala unaprijed!
icon

Najbolji odgovor od Sunasce 26 August 2018, 21:12

Pogledaj original

Odgovora 5

Razina korisnika 5
Bedž +2
Da li su računi plaćeni? 😳
Razina korisnika 7
Bedž +3
Jesu li dosad radili? Je li data kartica? Ima li sredstava na računu? Ima mreže?
Sve ima. Radi internet ali nemogu primati pozive niti koga zvati. Jedino sam prvo karticu ubacila u jedan uredaj, pa premjestila u drugi. Ne znam moze li to imati neki uticaj. Hvala unaprijed na odgovoru.
P.S. uz to sve mi odbija dodatno 10 kn za 24satni internet. Ne znam ni kako to iskljuciti.
Vip telefonsku podrsku nemogu dobiti, jer nemogu telefonirati. Drugi telefon nemam 😞
Razina korisnika 7
Bedž +3
Karticu ubacila u jedan uređaj, pa premjestila u drugi? Možda se kartica oštetila, a možda je do uređaja. Iz ovoga što pišeš stvarno ti ne možemo nešto konkretno reć. Bojim se da ćeš morati do VIP centra da ti vide ili do nekog servisa ako ti je bliže da ti probaju ubacit karticu u koji drugi uređaj, ili zamoli nekog od svojih da testirate kartice i uređaje međusobno.
Razina korisnika 4
Sve ima. Radi internet ali nemogu primati pozive niti koga zvati. Jedino sam prvo karticu ubacila u jedan uredaj, pa premjestila u drugi. Ne znam moze li to imati neki uticaj. Hvala unaprijed na odgovoru.
P.S. uz to sve mi odbija dodatno 10 kn za 24satni internet. Ne znam ni kako to iskljuciti.
Vip telefonsku podrsku nemogu dobiti, jer nemogu telefonirati. Drugi telefon nemam :(


Imaš na kartici 24satni internet za 10 kn?
Meni se čini da si ti stavila SIM karticu za mobilni internet u mobitel a s nje se ne može zvati nego samo ići na internet i slati poruke.
Sigurno bi poziv prema Službi Za Korisnike razjasnio ovu situaciju ili im se javi na drugi način (odlaskom na prodajno mjesto, slanjem pisanog zahtjeva i sl.)

Odgovori