Riješeno

Tekuća potrošnja nekontrolirano velika

  • 6 Studeni 2018
  • 4 odgovora
  • 225 pregleda

Pozdrav,
Od 1.11.2018. do 6.11.2018. mi tekuća potrošnja iznosi 735.01kuna(bez PDV-a) što za duplo premašuje moju prosječnu potrošnju za prethodna 3 mjeseca u samo 5 dana, iako imam jos raspoloživih megabajta kao i minuta prema svojoj i drugim mrežama. Zanima me ako je netko imao sličnu situaciju ako bi mogao pomoći kako to rijesiti i postoji li mogućnost prigovora tj. koliko je realno ocekivati nesto?
icon

Najbolji odgovor od A1_Filip 29 Studeni 2018, 09:41

@Samsung neki,
možeš si pogledati svoju potrošnju i neobračunate transakcije putem A1 portala pa tamo vidjeti koji je razlog tvoje povećane potrošnje. Ako vidiš na svome računu, koji će biti kreiran kroz tjedan dana, bilo kakvu potrošnju koja ti se ne slaže sa tvojim korištenjem usluga, svakako nam možeš uputiti pisani prigovor. Ako je došlo do nepravilne naplate, biti će ispravljeno 🙂
Pogledaj original

Odgovora 4

Razina korisnika 7
Bedž +3
Koja tarifa? Nešto mijenjao, dodavao, produživao Ugovornu obvezu? Bio u nekoj van EU zemlji, roaming? Neki screenshot potrošnje iz aplikacije? To je ono osnovno što ti forumaši mogu pomoć, poziv SZK vjerojatno neće polučiti rezultate jer će biti "ne znamo dok se ne formira račun".

A može biti da je jednostavno brojač poludio. Probao usporediti na web i na mobilnoj aplikaciji?
M+ koja nije obnavljana niti je ista drugo mijenjano, razmisljam sto bi moglo biti al mi nista ne pada na pamet, prosli mjesec je sve bilo uredu, počelo je od prvog jedanaestog, bez odlaska iz zemlje i nekih neuobičajenih poziva, a screenshot kako sam i rekao svega jos ima raspolozivo, a za SZK mi nije jasno da im tolko treba da se detektira problem jer tim tempom ce narasti na nerealnu cifru sto vec i je po mojem misljenju...
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ili je brojač ili neka neuobičajena aktivnost. Prati kako ide dalje, raste li račun.
@Samsung neki,
možeš si pogledati svoju potrošnju i neobračunate transakcije putem A1 portala pa tamo vidjeti koji je razlog tvoje povećane potrošnje. Ako vidiš na svome računu, koji će biti kreiran kroz tjedan dana, bilo kakvu potrošnju koja ti se ne slaže sa tvojim korištenjem usluga, svakako nam možeš uputiti pisani prigovor. Ako je došlo do nepravilne naplate, biti će ispravljeno 🙂

Odgovori