Sve lošija kvaliteta usluge

  • 1 August 2019
  • 1 odgovor
  • 1757 pregleda

Korisnik sam A1/B.neta još od vremena dok se B.net zvao Adriatic kabel i imao u ponudi samo televiziju. Čim su uveli internet i telefon i to sam prebacio preko njih i od tada sam neprekidno korisnik, a to je puno godina. To spominjem zato što do unazad dvije godine nisam imao gotovo nikakvih problema s niti jednom od tri navedene usluge. Prekid usluge dogodio se možda dva, tri puta u tih 10 i više godina. A onda su počeli kvarovi routera i digitalnog prijemnika svako malo.
B.net, koji je sad dio A1, nažalost više nije što je nekad bio, a bio je kilometrima ispred konkurencije i po kvaliteti usluge.

Navest ću zadnji problem koji mi se dogodio.
Početkom godine sam mijenjao adresu priključka. Na staroj adresi sam imao dva routera i digitalni prijemnik. Tehničar koji je došao spojiti priključak na novu adresu je odnio jedan router, i spojio sve na ovaj drugi. Zatim sam u 4. mjesecu prvi puta imao poteškoća s televizijom i tehničar koji je došao otkloniti kvar je zaključio da je digitalni prijamnik preko kojeg ide televizija povezan s routerom koji je prvi tehničar odnio, a nije to prijavio te se vodio da je i dalje kod mene. Ovih dana ponovo ne mogu gledati televiziju jer resetirali su sve i sad opet šalju signal ili što već, na krivi router. Naravno za rješavanje tog problema će im trebati par dana (par dana da pošalju signal na drugi router!!!).

Ali najveći je problem to što će nastaviti voditi u svojoj evidenciji da su kod mene dva routera, iako im je njihov tehničar javio da je jedan vraćen i ja sam im isto javio da je jedan vraćen. No njih u službi za korisnike to ne zanima. I još me pitaju da zašto ja zovem dva puta zbog istog problema. Pa zato što nije riješen, sigurno ne zato što mi je dosadno.

Žalosno je kako su uspjeli srozati stvarno dobru firmu kakva je bila B.net, a uz ovo novo poskupljene spominju neko poboljšanje kvalitete usluge. Ja bi im plaćao 20 kn mjesečno više samo da vrate kvalitetu kakva je bila prije jedno 4-5 godina.

Također, da li netko zna hoće li ugovor bez plaćanja naknada/penala moći raskinuti i stari korisnici koji bi u prve dvije godine trebali biti oslobođeni plaćanja ovih 20 kn ?

Odgovora 1

Razina korisnika 3
Bedž +3
Bok Tony313,

ako pitanje modema nije riješeno, molim te pošalji pisani prigovor na temu kako bi nadležan odjel mogao provjeriti informaciju o povratu modema s našim partnerom koji zaprima svu opremu.
Opcija raskida ugvora omogućena je svim korisnicima fiksnih usluga preko parice, kabla ili optike.

Odgovori