Najbolji odgovor od A1_Iva
Pogledaj original
Bok Carolina91,
kod *111*01# je točan, i trebao bi raditi. Bitno je da imaš uslugu na bonove, da si već napravila nadoplatu bona, te da od zadnje nadoplate bona nisi koristila kredit. Trebala bi imati manje od 10kn na računu kako bi mogla koristiti kredit. Također, pokušaj gasi/pali mobitela. Ako ništa ne pomogne, nazovi 0800 091 091, i odaberi Tehničku podršku kako bi provjerili što se događa.
kod *111*01# je točan, i trebao bi raditi. Bitno je da imaš uslugu na bonove, da si već napravila nadoplatu bona, te da od zadnje nadoplate bona nisi koristila kredit. Trebala bi imati manje od 10kn na računu kako bi mogla koristiti kredit. Također, pokušaj gasi/pali mobitela. Ako ništa ne pomogne, nazovi 0800 091 091, i odaberi Tehničku podršku kako bi provjerili što se događa.
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.