Pozdrav,
Da li djelatnici u vip centru nude uslugu prebacivanja podataka sa starog na novi mobitel?
Naravno korisnicima vip ili tomato mreze...
Sa samsunga na huawei
Mislim da ti to ne rade u centrima, upiši u YouTube, nađi tutorial i to je to. Kontakti, aplikacije, slike, sve što je sinkronizirano s gmailom, tj. Google računom sinkronizirat će se u novi mobitel kad uneseš taj isti Gmail. Za ostale stvari možeš ih spremit na SD pa prenijet u novi uređaj ili nekim aplikacijama isl, ovisi o čemu se radi.
Ma znam da se moze i da postoje tutorijali ali nemam ni vremena ni zivaca to proucavati a njima bi to trebalo biti lijevom nogom ...
Ali nisu dužni pružiti tu uslugu.
Podaci na uređaju odgovornost su korisnika i nikog drugog.
Podaci na uređaju odgovornost su korisnika i nikog drugog.
Da ali u smislu dobre poslovne prakse i zadovoljstva klijenata mislim da bi trebali. Za jednog trgovca mobilnih uredjaja znam da pruzaju tu uslugu u slucaju kupnje mobitela u njihovom ducanu. Isto tako, obzirom da sam korisnik VIP mobilnih usluga realno je ocekivati tu uslugu.
Ali ne kužim na što točno misliš... Za postaviti android moraš unijeti svoj mail, šifre, podatke, instalirati aplikacije koje želiš, opet sve registrirati ili prijaviti svojim podacima... Bilo bi krajnje neozbiljno od tebe da takve podatke ikome daješ ili od njih da to traže. Ako pod podatke misliš samo na prebacivanje telefonskog imenika s memorije starog uređaja na novi, to vjerojatno i dalje rade i čini mi se da je cijena bila 25kn, ako uopće naplate, ali koji to smisao ima, kad je ideja smartphonea da se takve podatke više ne sprema na memoriju uređaja, nego memoriju online servisa, gmaila, samsunga, outlooka, tako da pri budućim mijenjanjima ili kvarovima ne moraš ništa prebacivat, nego samo upisat mail i šifru i imaš sve na kojem god uređaju želiš.
Mimo toga, tijekom postavljanja koliko god je tlaka, učiš koristiti svoj novi uređaj i upoznaješ ga, a budući da su pametni telefoni daleko više od toga i zapravo ručna računala, taj dio je iznimno bitan za daljnje ugodno korištenje. Mislim, možeš ti to dati nekom radniku, poznaniku, sinu da ti sve naštima, ali onda ćeš stalno trebati tuđu pomoć za koristiti i najosnovnije funkcije, a nećeš niti znati kako uopće sve skupa fukcionira.
I vidim sa samsunga na huawei, znači oba su pametni telefoni ili? Mislim što ti je problem potrošit pola sata, spojit novi uređaj na wifi i upisat svoje mailove i šifre da ti poskida sve aplikacije sa PlayStorea itd.
Današnji korisnici su stvarno krajnje razmaženi...
Mimo toga, tijekom postavljanja koliko god je tlaka, učiš koristiti svoj novi uređaj i upoznaješ ga, a budući da su pametni telefoni daleko više od toga i zapravo ručna računala, taj dio je iznimno bitan za daljnje ugodno korištenje. Mislim, možeš ti to dati nekom radniku, poznaniku, sinu da ti sve naštima, ali onda ćeš stalno trebati tuđu pomoć za koristiti i najosnovnije funkcije, a nećeš niti znati kako uopće sve skupa fukcionira.
I vidim sa samsunga na huawei, znači oba su pametni telefoni ili? Mislim što ti je problem potrošit pola sata, spojit novi uređaj na wifi i upisat svoje mailove i šifre da ti poskida sve aplikacije sa PlayStorea itd.
Današnji korisnici su stvarno krajnje razmaženi...
Meni je problem jer se zaista ne razumijem u tu materiju... a iskreno me niti ne zanima. Kod mobitela mi je, uz kanale komunikacije, bitna kamera i to je to. Dodatne mogucnosti i istrazivanja sto sve moze me ne zanimaju iako zbog cijene vjerojatno radi cuda.
U tom ducanu su mi u cca pola sata prebacili apsolutno sve s jednog na drugi mob bez da sam morala ikome otkrivati bilo kakve passworde i podatke vec sam samo bila tamo i kada je bilo potrebno sama unijela lozinku gdje je potrebno (u novi mobitel).
Nekome tko zna sta radi i sto sve treba to je cas posla.
U tom ducanu su mi u cca pola sata prebacili apsolutno sve s jednog na drugi mob bez da sam morala ikome otkrivati bilo kakve passworde i podatke vec sam samo bila tamo i kada je bilo potrebno sama unijela lozinku gdje je potrebno (u novi mobitel).
Nekome tko zna sta radi i sto sve treba to je cas posla.
I imam pravo biti razmazena 🆒
Pa onda odi u taj dućan i nek ti naprave opet kad je tako teško priključit kabel na komp i mob i kliknit copy past...
A sto ako je mobitel kupljen u VIP u?
Ocito je i njima tesko kliknuti copy/paste jer jos uvijek nisam dobila sluzbeni odgovor
Ocito je i njima tesko kliknuti copy/paste jer jos uvijek nisam dobila sluzbeni odgovor
Pa da. Nije im ni dužnost ni obveza da ti postavljaju uređaj. Kontakti sa starih telefona se mogu prebaciti i to je koštalo 25kn. Ovo drugo, sama spoji usb kabel i prebaci, ili wifi-jem, ili bluetoothom ili kako god. Ili plati nekom kavu da ti to napravi.
Ne kazem da im je duznost ili obaveza nego bi bila provodjenje dobre poslovne prakse i zadovoljatva kupaca. To bi valjda trebalo biti na prvom mjestu.
U medjuvremenu problem rijesen, drugi operater objerucke prihvatio. Sada samo treba vidjeti i izvedbu ali vjerujem da ce biti ok.
Pozdrav
U medjuvremenu problem rijesen, drugi operater objerucke prihvatio. Sada samo treba vidjeti i izvedbu ali vjerujem da ce biti ok.
Pozdrav
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.