Riješeno

služba za korisnike ??????

  • 20 Siječanj 2020
  • 1 odgovor
  • 69 pregleda

Poštovani A1

 

pokušavam dobiti službu za korisnike vezano uz opomenu za račun koji se povlači mjesecima, još negdje od ljeta a koji je podmiren odavno. Bilo je možda nekoliko dana iza datuma dospijeća. 

Služba za korisnike je postala očigledno potpuno automatska i nije moguće više dobiti agenta više. Može li netko objasniti zašto??

Razumijem kako ima ljudi koji zovu za jednostavne stvari  koje su automatom objašnjenje, no zašto potpuno isključiti mogućnost razgovora sa agentom kad se ne nude sve opcije za rješenje problema?  Isto tako, kad god mi “trebamo” novu tarifu i sl. uredno nas se nazove i navodi i nagovara da uzmemo novu tarifu koja nije uvijek povoljnija i bolja.  A1 nemojte zanemariti potrošače potpuno u tom smislu

icon

Najbolji odgovor od A1_Manuela 26 Siječanj 2020, 20:50


Pozdrav @Fran Franjo , žao mi je radi iskaznog nezadovoljstva. Nismo ukinuli opciju razgovora s agentom, ista je i dalje dostupna. Ako imaš potvrdu o plaćanju računa za koji si dobio opomenu, slobodno ju dostaviti putem maila na adresu:sluzba.za.korisnike@a1.hr. Kolege će napraviti provjeru i povratno ti se javiti. Manuela

Pogledaj original

Odgovora 1


Pozdrav @Fran Franjo , žao mi je radi iskaznog nezadovoljstva. Nismo ukinuli opciju razgovora s agentom, ista je i dalje dostupna. Ako imaš potvrdu o plaćanju računa za koji si dobio opomenu, slobodno ju dostaviti putem maila na adresu:sluzba.za.korisnike@a1.hr. Kolege će napraviti provjeru i povratno ti se javiti. Manuela

Odgovori