Riješeno

SIM zaključan

  • 29 Ožujak 2017
  • 6 odgovora
  • 12218 pregleda

Pozdrav. Bio sam u Njemačkoj 3 mjeseca i tamo sam koristio drugu, lokalnu mrežu. Sad sam se vratio doma i htio promijeniti karticu i opet dalje koristiti svoj Vip broj, ali pri podizanju sistema pojavila mi se poruka da je SIM kartica zaključana. Prvo mi nije jasno kako to da je zaključana kad ja svaki novi mobitel koji kupim prvo otvaram sistem i ukidam sve PIN-ove i passworde i držim ih uvijek otvorenima. Drugo što ne znam sad PIN, jer, naravno, više nemam originalnu karticu na kojoj sam dobio SIM, pa ne znam kako to riješiti...
icon

Najbolji odgovor od A1_Mirjana 30 Ožujak 2017, 12:17

Ako je uređaj otključan i traži te PIN, onda samo nazovi Službu za korisnike na 0800 091 091 kako bi ti dali PUK broj s kojim možeš napraviti promjenu PIN-a i aktivirati SIM 🙂
Pogledaj original

Odgovora 6

Riješeno!
Hvala, probat ću...
Razina korisnika 1
Ako je uređaj otključan i traži te PIN, onda samo nazovi Službu za korisnike na 0800 091 091 kako bi ti dali PUK broj s kojim možeš napraviti promjenu PIN-a i aktivirati SIM 🙂
Razina korisnika 4
Ja ti preporučam da se javiš Službi za Korisnike.
Kupljen je u Hrvatskoj i radio je s Vip karticom prije odlaska u Njemačku. Još nisam probao sa drugi mobitelom, ali sad ću...
Razina korisnika 7
Bedž +3
Pretpostavljam da nije do SIM kartice već je novi mobitel "zaključan" na mrežu dotičnog operatera gdje je kupljen i ne prepoznaje VIP karticu. Nema veze s pin-om.

Probao staviti tu VIP karticu u neki drugi (stariji) mobitel koji nije zaključan i vezan na određenu mrežu?

Odgovori