Servisiranje satelitske TV


  • Probio led s 1 postom
  • 5 odgovora
Pozdrav,

želim podijeliti svoje iskustvo sa servisiranjem satelitske TV: ne bih nikome preporučila to iskustvo. Prijavila sam kvar 20.12. Da, nezgodan datum. Do 2.1. nije se dogodilo ništa, osim požurnica i obećanja operatera koji čine "sve što mogu". Danas doznajem da je dolazak servisera i dalje neizvjesan, jer sam na otoku (Krk) s kojega svakodnevno idem na posao na kopno jer je nekim čudom povezan mostom. Ali je za A1 to otok. Otoci zapravo nemaju roka u kojemu se servis očekuje. Tako mi je rečeno. Kao i to da cijela Rijeka nema servisera, nego jedan serviser pokriva Istru, Rijeku, otoke.. sjajno!

Naš sljedeći potez bit će otkazivanje svih usluga koje koristimo, ali slaba nam korist, A1 očito nije zainteresiran za svoje korisnike pa je i to dodatni pucanj u prazno.

Još jednom - nikome ne bih preporučila ugovaranje satelitske antene. Ostajte gdje jeste, sve je bolje od ovoga.

Odgovora 12

Razina korisnika 7
Bedž +2
A što se desilo sa satelitskom, možda netko od forumaša može pomoć? A1 vjerojatno nema tehničare na Krku, za total i max ne znam. Ja recimo u Osijeku nemam servis za perilicu suđa nego dolazi lik jednom u dva tjedna i pokriva istok HR. Za otoke je još i gore.

Ako je kvar u obliku da se pomakla antena, uštedio bih si vrijeme i uguglao prvog servisera satelitske opreme na Krku. Poskenirao račun i poslao žalbu da se umanji račun. Ako je sat receiver u kvaru onda nažalost treba a1.
Hvala na pomoći i na dobroj namjeri. A ne znam što je - kaže da nema signala i ne može pronaći nijedan program..
Inače, jutros su me zvali, serviser kao dolazi sutra. Hmm. Zanimljivo. Kako to? Kako to?
Razina korisnika 7
Bedž +2
Pomaknulo se žarište tanjura, treba ga ponovo usmjeriti. Nije čudo, još jedan forumaš ima sličnih problema jer kad bura udari, nema spasa. 😉

Ako misliš da je forum pomogao, čisto sumnjam... počeli su raditi, probudili se nakon slavlja. 🙂

Svakako javi što je bilo i kako je prošlo. 😉 A naravno da možeš poslati prigovor da si toliko i toliko dana bila bez usluge pa ti umanje račun.
Došao jutros. Popeo se kod antene, ustanovio da je nešto crklo (skraćenica od 3 slova, zaboravila sam) i to promijenio. I još poštelao antenu.

Ali nije problem u tome što stvari crkavaju. Problem je u tome da su nas cijelo vrijeme tretirali kao da imamo inteligenciju kišne gliste. Kontaktirat će vas danas i doći će sutra, tako kažu. Napisali smo požurnicu. Serviser mi je rekao da su mu dali godišnji odmor, tako da je to sve bila farsa i čisto zaj.. ZNALI SU DA NEĆE DOĆI. A ako nisu znali, onda im je služba zaklinac. Njima ne padne na pamet da netko možda uzme slobodan dan s posla ili slično nešto.
Da su rekli - stvari su takve i takve, nezgodno je, čujemo se u novoj godini - ok. Nije dobro ali što se može. Ali to da ti u facu lažu i drže za debila, to ne podnosim.

Umanjenje računa je najmanje što očekujem.
Svejedno, hvala Ti gogsy na dobrim vibrama!
Razina korisnika 7
Bedž +2
Crkao LNB, to su oni "nosevi" u centru antene ali i anteni se često pomakne žarište ako nije dobro stegnuta, pogotovo ako je jak vjetar.

A reci mi serviser jel bio od A1 ili je neki koji radi ugovorno s njima?

P.S. za naknadu štete sroči mail sa detaljima kada si zvala, od kada si bez usluge i kada je popravljeno. Svakako vlastoručno potpisano, sa svim potrebnim podacima. Uzmi u obzir da je rok za odgovor na mail 15 dana.
Serviser stanuje u Puli, pokriva Istru, Rijeku, otoke, mislim i Gorski kotar. Rekla bih da ima ugovor s A1, kombi neki ZG registracije na kojemu definitivno ne piše A1 nego neki slabo vidljivi obrt.

Znaš šta - NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEĆU pisati taj mail jer mi se gnjuse i oni i njihove korisničke službe i razgovor s njima. Ako nisu u stanju vidjeti koliko sam bila bez usluge i koliko sam ih milijuna puta zvala radi toga, i koliko su mi puta rekli da naravno da neću platiti jer nemam usluge - preživjet ću još i to.

Nepopravljivo sam ljuta.
Razina korisnika 3
SZK ne pokriva širinu usluga sa količinom korisnika, preloša služba nikako informatički i ovlastima djelatnika pokrivena je rak rana A1 HR. Znam kako je bez tako važne usluge biti preko praznika pogotovo.
Razina korisnika 7
Bedž +2
To je Ugovorni serviser koji nije na platnoj listi. Zamisli da imaš svoju firmu i hrpu posla i onda ti A1 kojeg prema Ugovoru moraš odradit zada nalog na otoku a tvoji klijenti čekaju. Naravno da ćeš napraviti prvo svoje pa onda otići na otok. Žalosno ali istinito.
Sve ste rekli, upravo tako, velik broj korisnika, širenje, loša korisnička podrška.

Prije ove fatalne pogreške, prelaska na VIP/A1, bili smo na HT. Kombinacija s prelaskom na VIP stabilnu/internet plus satelit se činila privlačnom, i financijski je to bilo ok, bolje nego HT. O izazovima prelaska neću ni pričati.. Moram reći da je HT u pravilu servisirao u roku od 48 sati. A tu stvarno puše, grmi, tako da je bilo intervencija.

Užasno nervira priča u kojoj ljudi koje dobiješ nakon pritiskanja 2 1 1 1 1 (znam napamet kombinaciju brojeva) kažu da su oni napravili sve što mogu jer su dali nalog serviseru. I tu njihove ovlasti staju, a rok za popravak na otoku ne postoji. Jer se radi o Palagruži s koje svakodnevno idemo na posao preko mosta na kopno.

Najgluplje se osjećaš kad misliš da si napravio neki iskorak u bolje.. ali ne...
Razina korisnika 7
Bedž +2
Ja sam se preporodio kad sam prebacio sve sa ht-a na a1 (fiksni trio, dva fiksna duo, 3 mobilne), o tome sam već puno pisao pa neću opet. Od ht-a imam samo maxtv preko satelita ali to je CI+ modul u mom receiveru i na mojoj anteni koja radi besprijekorno već 12 godina i ne ovisim o nikome. Kad nešto crkne, sam popravim. Sa A1 povremeno problemi ali sve je to zanemarivo, rješivo, priznaju grešku, umanje račun tako da sam u suštini zadovoljan. Prije 2 godine u Osijeku mi također bio Ugovorni koji nije a1 tehničar. Jednostavno su se proširili ajme i kad je neka akcija (a pogotovo kvar), ne stignu. O otocima da ne govorim, iako kao što ti kažeš ima i most i svaki dan putuješ itd. Nadam se da je serviser dobro usmjerio antenu i da će potrajati. 😉
Da.. nadam se da je dobro usmjerio antenu, čvrsto ju zavidao, i da bura neće jako puhat 🙂
Razina korisnika 7
Bedž +2
Vjeruj mi da za takav vjetar i ako je rubno poštelana antena, dovoljna sekunda da sve nestane. Još ako je ušteda na materijalu, manji tanjur... 😉

Odgovori

    Politika kolačića

    Kolačiće koristimo kako bismo poboljšali korisnički doživljaj i personalizirali tvoje iskustvo. Prihvaćanjem kolačića se slažeš našom sa politikom kolačića. Više o kolačićima.

    Prihvati kolačiće Politika kolačića