Riješeno

Servis uređaja

  • 25 March 2020
  • 3 odgovora
  • 1721 pregled

  • Probio led s 1 postom
  • 1 odgovor

Pošto je u tijeku ovo stanje zbog virusa, odnosno traje karantena i zatvorena je većina poslovnica zanima me što se događa sa servisom? Radi se o Huawei tabletu, a nismo dobili zamjenski uređaj.

Ova sitaucija mogla bi potrajati još nekoliko tjedana, pa me jako zanima jer je taj tablet jako potreban osobi koja ga koristi.

 

 

icon

Najbolji odgovor od A1_Jure 25 March 2020, 12:13

Pogledaj original

Odgovora 3

Razina korisnika 4
Bedž +3

Bok @zjs9 zbog trenutne situacije koja nas je sve pogodila, očekuj povratni kontakt izravno od servisa koji radi na tvom uređaju.

Nakon što se izvrši potrebna dijagnostika i/ili popravak, servis će te kontaktirati i dogovoriti isporuku tableta.

Za detaljnije o trenutnom statusu također predlažem da im se izravno obratiš.

Možete li mi onda molim vas dati kontakt servisa? Kada sam zvao službu za korisnike, zbog ograničenih opcija nije mi bilo ponuđeno tražiti/dobiti informacije o tome. Razumijem situaciju u potpunosti, stoga me i brine koliko će osoba ostati bez uređaja.

Ukoliko ova situacija potraje dosta dugo, bilo bi u redu da dobijemo zamjenski uređaj na adresu.

Hvala i lijepi pozdrav.

Razina korisnika 2
Bedž +3

Bok @zjs9, možeš kontaktirati Agramservis na broj 01 2456 555 za provjeru. Nadam se ipak da će uređaj uskoro biti popravljen. 

Odgovori