Riješeno

registracija

  • 26 February 2019
  • 6 odgovora
  • 2004 pregleda

Poštovani, pokušavam se registrirati na moj A1 kako bi mogla vidjeti stanje i pregledati račune ali me u zadnjem koraku, kad unesem sve podatke i kliknem nastavi, obavijesti kako nije moguća registracija.
U čemu griješim?
icon

Najbolji odgovor od A1_Anita 27 February 2019, 09:22

Pogledaj original

Odgovora 6

Jel se pokušavaš registrirati ili prijaviti.
Jer koliko vidim ne možeš se registrirati s nekim proizvoljnim podacima nego ako si njihov korisnik moraš prvo od njih zatražiti podatke s kojim se možeš prijaviti u aplikaciju.
Tako da ako nisi dobila od njih podatke onda se trebaš njima javiti pa da ti izdaju podatke.
registrirati . U vipu sam 2 god i imam ime i lozinku. Sad sam obnovila ugovor. Mozda je u tome caka.
Jesi li mobilni korisnik ili fiksi.

Za mobilni moraš proći registraciju s KOD-om a za Fiksne ti oni šalju podatke ili od njih tražiš.

Ako su mijenjala uslugu moguće je da su ti promijenili username
Mobilni. Poslala sam mail u sluzbu za korisnike. Valjda netko tamo čita mailove 🙂
Razina korisnika 7
Bedž +3
Probala se prijaviti sa mobilnog preko aplikacije i mobilnih podataka?
Razina korisnika 1
Pozdrav @ruzicaspionjak , ako si od prije imala korisničko ime i lozinku onda ti nije potrebna ponovna registracija (a nije ni moguća), bez obzira na to jesi li radila produljenje ili ne, podatci ostaju isti i odabireš prijavu 🙂 Također, kada si na mobitelu spojena na mobilne podatke, Moj A1 aplikacija ih automatski povlači pa nije ni potrebna prijava. Ako si nam poslala mail uskoro ćeš dobit i odgovor 🙂 Anita

Odgovori