Registar ne zovi
Dođem ja jučer u A1 u Arenu i tražio sam da mi broj stave u registar ne zovi, kad je ukucala broj kaže mi prodavačica da moj broj glasi na drugoga, a znam da sam prije par godina to promjenio i stavio broj na sebe, potpisao neki papir, doslovno je bilo par min posla i prodavač mi reko to je to, bit će rješeno u najkraćem mogućem roku, da bi meni jučer rekli da broj ne glasi na mene, a isto tako kada odem u A1 imenik upišem broj tamo je moje ime i podaci a ne od te druge osobe??? Nije mi jasno kako ste vi to usklađeni?
Zašto onda na vašim stranicama broj glasi na moje ime, a ne druge osobe a dućanu mi kažete obrnuto?
Prijenos broja se odrađuje tako da obje osobe (trenutni i budući vlasnik) zajedno posjete A1 centar i potpišu isti dokument.
Potpisom samo budućeg vlasnika takav proces se ne može obraditi i vjerujem da zbog toga broj i dalje glasi na drugu osobu.
Bilo bi najbolje kada bi oboje posjetili centar zajedno s osobnim iskaznicama i da tamo potpišete zahtjev za prijenos ugovora.
Potpisom samo budućeg vlasnika takav proces se ne može obraditi i vjerujem da zbog toga broj i dalje glasi na drugu osobu.
Bilo bi najbolje kada bi oboje posjetili centar zajedno s osobnim iskaznicama i da tamo potpišete zahtjev za prijenos ugovora.
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.