Registar ne zovi

  • 13 Prosinac 2018
  • 2 odgovora
  • 658 pregleda

Dođem ja jučer u A1 u Arenu i tražio sam da mi broj stave u registar ne zovi, kad je ukucala broj kaže mi prodavačica da moj broj glasi na drugoga, a znam da sam prije par godina to promjenio i stavio broj na sebe, potpisao neki papir, doslovno je bilo par min posla i prodavač mi reko to je to, bit će rješeno u najkraćem mogućem roku, da bi meni jučer rekli da broj ne glasi na mene, a isto tako kada odem u A1 imenik upišem broj tamo je moje ime i podaci a ne od te druge osobe??? Nije mi jasno kako ste vi to usklađeni?

Odgovora 2

Prijenos broja se odrađuje tako da obje osobe (trenutni i budući vlasnik) zajedno posjete A1 centar i potpišu isti dokument.

Potpisom samo budućeg vlasnika takav proces se ne može obraditi i vjerujem da zbog toga broj i dalje glasi na drugu osobu.
Bilo bi najbolje kada bi oboje posjetili centar zajedno s osobnim iskaznicama i da tamo potpišete zahtjev za prijenos ugovora.
Zašto onda na vašim stranicama broj glasi na moje ime, a ne druge osobe a dućanu mi kažete obrnuto?

Odgovori