Riješeno

Račun

  • 23 November 2020
  • 8 odgovora
  • 690 pregleda

Da li i kako je moguće promjeniti način slanja računa ? Kad sam ušla u pretplatu, dobivala sam račun na kućnu adresu, no po novom pravilu, A1 šalje preko maila. Zanima me kako prebaciti da mi se račun i dalje šalje na kućnu adresu?

icon

Najbolji odgovor od A1_Drazen 24 November 2020, 14:59

Pogledaj original

Odgovora 8

Razina korisnika 4
Bedž +1

Od 01.12. se mijenja način dostave računa, pa se nemojte iznenaditi.

 

“Od idućeg mjeseca račun ćemo Vam dostavljati isključivo na ovu e-mail adresu kako bi Vam osigurali dostavu i pregledavanje računa iz sigurnosti Vašeg doma…

Ako ubuduće ipak želite primati račune na svoju kućnu adresu, molimo Vas da nam odgovorite na e-mail adresu dostava_racuna@a1.hr.”

Razina korisnika 3
Bedž +3

@Ord ako nekome ne odgovara takav način dostave računa, dovoljno je pratiti uputu i javiti se na navedenu e-mail adresu te do promjene neće doći. 

Razina korisnika 4
Bedž +1

Ja sam to odradio, samo stavljam obavijest za one koji nisu dugo provjeravali e-mail, pa da ih ne iznenadi izostanak pismenog računa.

Razina korisnika 4
Bedž +1

Pitanje za admine: Koliko puta treba poslati e-mail sa zahtjevom za nastavak primanja računa u pisanom obliku? Ja šaljem zahtjeve, a A1 mi uporno ne šalje pisane račune, nego internetom. Pa pitam, je li postoji neka norma ili…?

Razina korisnika 3
Bedž +2

Pitanje za admine: Koliko puta treba poslati e-mail sa zahtjevom za nastavak primanja računa u pisanom obliku? Ja šaljem zahtjeve, a A1 mi uporno ne šalje pisane račune, nego internetom. Pa pitam, je li postoji neka norma ili…?

Ustaneš iz fotelje i odeš do najbliže poslovnice, zadereš se i riješeno.

Razina korisnika 4
Bedž +1

Svakako, ali tada dolazimo do apsurda. U A1 poslovnici mi izdaju račun, ne naplaćuju ga, a onda odem do poslovnice HT-a i tamo ga platim. Genijalno. Ovako, barem budem pošteđen šetnje do A1 poslovnice i skrene mi se pažnja da moram platiti račum, a ne sjetiti ga se ako slučajno otvorim e-mail.

Razina korisnika 3
Bedž +3

@Ord možeš li nam se javiti OVDJE za provjeru? 

Razina korisnika 3
Bedž +3

Pozdrav @Donata Lovrencic, naravno da možeš zatražiti promjenu načina dostave računa :) Ako trenutno primaš račune na email i želiš ipak na kućnu adresu, potrebno je poslati SMS za isključenje eračun bez papira. Pošalji SMS sadržaja PAPIR na broj 13036. Isključenjem eračuna bez papira, račune ćemo ti dostavljati na kućnu adresu. Ako je potrebna promjena kućne adrese za dostavu računa, isto možeš zatražiti email-om na sluzba.za.korisnike@A1.hr ili pozivom na 0800 091 091 :)

Odgovori