Riješeno

Račun

  • 14 Prosinac 2018
  • 3 odgovora
  • 227 pregleda

Postovanje. Prilikom ugovaranja usluge duo paketa operater mi je ponudio uslugu koju sam prethodno zatrazio, i cijena usluge duo paketa dogovorena je bila u iznosu 135KN. Nakon sto mi je stigao homebox s ugovorom i papirima prmjetio sam da ste mi za uslugu duo paketa stavili ne dogovoreni iznos 145KN. Lijepo bih vas molio da razmotrite moju situaciju te usuglasite sa iznosom usluge koju mi je operater ponudio u ugovornoj obvezi. Hvala vas novi korisnik.
icon

Najbolji odgovor od A1_Jure 14 Prosinac 2018, 09:23

Pozdrav @vladek28, na ugovoru stoji mjesečna naknada Homebox Duo usluge koja uz promociju iznosi 145 kn na 24 mjeseca.
Ono što neće pisati je tih dodatnih 10 kn popusta koji se ostvaruje povezivanjem usluge uz još jednu fiksnu ili mobilnu liniju. Ta druga usluga ne mora glasiti na tebe, možeš se povezati s ukućanima ili drugim članovima obitelji.
Predlažem da nam se javiš telefonski na 0800 091 091 kako bi provjerili jesu li usluge povezane i hoće li račun u konačnici biti 135 kn.
Pogledaj original

Odgovora 3

Pozdrav @vladek28, na ugovoru stoji mjesečna naknada Homebox Duo usluge koja uz promociju iznosi 145 kn na 24 mjeseca.
Ono što neće pisati je tih dodatnih 10 kn popusta koji se ostvaruje povezivanjem usluge uz još jednu fiksnu ili mobilnu liniju. Ta druga usluga ne mora glasiti na tebe, možeš se povezati s ukućanima ili drugim članovima obitelji.
Predlažem da nam se javiš telefonski na 0800 091 091 kako bi provjerili jesu li usluge povezane i hoće li račun u konačnici biti 135 kn.
Pozdrav. Problem rjesen nisam bio u grupi.
Razina korisnika 1
@vladek28 👍🏼

Odgovori