Promotivno razdoblje i ugovorna obveza istekla tri puta veći račun!

  • 21 August 2019
  • 2 odgovora
  • 317 pregleda

Poštovani svi

Ugovorno razdoblje mi je isteklo krajem 06, a promotivno krajem 05. Kako sam bila poslovno odsutna iz mjesta stanovanja, neko vrijeme nisam mogla do ugovora, te mi je u tom međuvremenu nastupio istek ugovornog razdoblja. Međutim upravo u tom međuvremenu sam pred sam kraj lipnja, nazvala korisničku službu, kako bih doznala otvoren iznos za plaćanje, jer nisam imala račun i tom mi je prilikom samo naveden otvoren iznos za prethodni mjesec svibanj, bez da me pritom itko obavijestio ili mi barem skrenuo pažnju na već nastupljen istek promotivnog razdoblja krajem svibnja i troškove koje ta činjenica sa sobom nosi, a kamoli da mi je pritom skrenuta pažnja da sam tik pred istekom ugovorne obveze! Evidentno je da sam živjela u zabludi da je korisnička služba oformljena za pružanje usluga i obavijesti korisniku koje su u trenutku poziva vidljive i poznate djelatniku korisničke službe, a korisniku ne.

Odgovora 2

Razina korisnika 7
Bedž +3
Nisu dužni obavijestiti, nekad znaju nazvati i upozoriti, ponuditi nešto novo.
Razina korisnika 6
Bedž +6
Zato se fino napiše podsjetnik u kalendar, notes ili reminder. Označiš dan najbolje mjesec dana prije isteka ugovora, napišeš veliko ALERT- za mjesec dana ističe mi ugovor sa A1, vidjeti ima li kakvih povoljnih akcija. I onda nemaš brige, kalendar ili aplikacija u kojoj si zapisala podsjetnik za dvije godine nepogrešivo će se oglasiti u zakazano vrijeme 🙂

Odgovori