Riješeno

Produljenje pretplate + novi mobitel

  • 22 May 2019
  • 6 odgovora
  • 969 pregleda

  • Forum rekreativac početnik
  • 2 odgovora
Pozdrav, JUČER sam preko telefona produžila ugovor i uzela novi mobitel uz popust od 1050 kn. Nekoliko puta sam agenta pitala za cijenu, uvjete... na kraju razgovora i uzetih svih mojih podataka rečeno je da će mobitel doći na kućnu adresu za oko 7 dana. Danas primam poziv od agenta da je ponuda vise nevažeća, jer je akcija DANAS završila i sada popust ne iznosi vise 1050 kn nego 500 kn!!!!!??? Ako i dalje želim novi mobitel moram platiti 550 kn vise?? Rekla sam joj da meni nije jasno zašto me zove jer ja nisam danas produžila ugovor nego jučer! Ona je ponavljala da ne može ništa i da je to tako, ili 550 kn vise ili ništa. Sad mene zanima ko tu koga je..?! Rekla sam joj da ja i dalje ne razumijem šta danas ima veze sa jučer i da cu se javiti malo kasnije. Kasnije kad sam zvala opet su mi ponovili istu stvar da imaju nove cijene, da oni ništa ne mogu, uz napomenu da mogu poslati pisani prigovor, ali da mi ga nece uvažiti! Bas me zanima bi li me zvali i da je kojim slučajem popust od danas 1500 kn, a ne 1050! U obitelji imamo 3 broja u A1, dvije pretplate, i savršenu tarifu i uvijek je sve bilo ok, ali ovo je totalni kaos. Sram vas bilo!!!!!
icon

Najbolji odgovor od A1_Darija 24 May 2019, 10:35

Pogledaj original

Odgovora 6

Razina korisnika 7
Bedž +3
Prihvatila si cijenu koja je vrijedila taj dan i imaš pravo po toj cijeni i dobiti. Drugi par rukava je taj što je igrom slučaja idući dan došlo do promijene cijene a papirologija nije odrađena isti tren, to nije tvoj nego njihov problem. Napiši prigovor na način na koji se piše, sve detaljno obrazloži sa datumom i vremenom poziva, priloži presliku osobne, vlastoručni potpis vlasnika i neka preslušaju poziv. Potrošit ćeš hrpu živaca, čekat odgovor pa Povjerenstvo ali ti si prihvatila cijenu tog dana, oni taj dan nisu mogli odraditi te uvjete a ne mogu odraditi cijenu sa datumom unatrag. Ja sam tako produžio telefonski Ugovornu na fiksnoj, obećana cijena je bila tek nakon 2 mjeseca dok se UO reaktivirala a u ta 2 mjeseca je bila puna cijena koju su mi nakon Povjerenstva umanjili na slijedećim računima. Dakle, prigovor pisanim putem, argumentirano se pozvati na točno preslušavanje snimke razgovora s Agentom i naoružati se živcima. Nakon što se sve posloži, ponudit će neku kompenzaciju, umanjenje računa ili slično.

Ovo što su te zvali sutradan je logično jer su radili obradu narudžbe a sustav povuče trenutnu cijenu tog dana tako da su se oni ogradili jer zaista automatika odradi svoje. Tako je kod svih operatera, ništa novo. Kao kad ideš u trgovinu, kupiš nešto a nije po toj cijeni i želiš napraviti storno na blagajni, obični operater (agent, blagajnica) ne može nego šef odnosno u tvom slučaju "više distance".

Inače, uvijek prakticiram komunikaciju mailom, baš iz ovog razloga jer pisani trag je pisani trag. Sretno i javi kako je prošlo. ;)

P.S. možda se neki od moderatora ponudi i zatraži podatke u inbox, vjerujem da znaš da ovo nije službeno mjesto za prigovore pa tu i ne očekuj neku pretjeranu pomoć osim savjeta. 😉
Hvala! Prigovor cu sigurno poslati. Mobitel neću uzeti. Savršenu tarifu odmah prebacujem kod drugog operatera nude iphone xr po “jučerašnjoj cijeni”, a zatim i pretplate. Hvala a1 na dugogodišnjoj suradnji i zbogom!
Razina korisnika 7
Bedž +3
Jesi sigurna da ti nisu "odradili" narudžbu ili da je ista u obradi? Čisto pitam da se ne bi iznenadila kad prebacuješ broj.

P.S. Ovo je tipičan primjer gdje je moderator (da je pravodobno reagirao) mogao utjecati na to da zadrži korisnika i koliko već pretplata. Moja pretpostavka da će se netko od navedenih javiti kroz par dana i ponuditi napraviti provjeru kroz podatke u inbox) ali biti će kasno. Opet ponavljam da ne vidim svrhu foruma, meni je odaziv na problem postavljen u inboxu dobio odgovor nakon 9 dana.
Hvala! Prigovor cu sigurno poslati. Mobitel neću uzeti. Savršenu tarifu odmah prebacujem kod drugog operatera nude iphone xr po “jučerašnjoj cijeni”, a zatim i pretplate. Hvala a1 na dugogodišnjoj suradnji i zbogom!

Pozdrav @otok ,

žao mi je ako je došlo do nesporazuma. Molim te da nam pošalješ privatnu poruku OVDJE s brojem o kojem se radi i svojim podacima kako bi napravili potrebnu provjeru. Hvala unaprijed.
Nakon pisanja tu i poslane pritužbe, @gogsy1975 hvala na savjetu, kontaktirali su me iz a1. Uglavnom da skratim priču, prvotni dogovor je ispoštovan. Mobitel je već stigao i pretplata je produžena.
Razina korisnika 7
Bedž +3
@otok - drago mi je čuti, ma uvijek su muke kad nešto mijenjaš/nadograđuješ/produžuješ jer automatika odrađuje svoje ali za sve se može urgirati "ručno", samo treba vremena i živaca. 😉

Odgovori