Najbolji odgovor od gogsy1975
Pogledaj originalProblemi sa webshopom
Pozdrav! Zanima me zašto ne mogu produljiti ugovor online? Na mobitel sam dobila poruku da 6 mjeseci prije mogu produljiti ugovor a kad pokušam obaviti kupnju online piše da za moj broj nije moguće produljenje. U isto vrijeme u sluzbi za korisnike mi govore da imam pravo na produljenje ugovora tako da mi ništa nije jasno😐help
I da radi, poštedi se pitanja "kad će stići mobitel", "u kojem je stanju moja narudžba"... tj. prošeći nožice do centra. 😉
Nekak imam osjecaj da je web haha🤦🏻♀️ Ma probam ja i na L tarifu i isto nejde. Ko ce ga znat
Ili je webshop u banani.... ili... provjeri ali može biti da 6 mjeseci prije možeš samo na veću tarifu. Tako je meni bilo, sa S mi je nudio samo M i L. 😉
Bez granica M. Produzila bi ugovor u istoj tarifi samo bi uzela novi uređaj. Cjeli dan pokusavam produljit online i par puta pise da nije moguce produljenje a nekad se uopce nece logirat
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.