Riješeno

Problemi sa webshopom

  • 6 Studeni 2018
  • 5 odgovora
  • 57 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 9 odgovora
Pozdrav! Zanima me zašto ne mogu produljiti ugovor online? Na mobitel sam dobila poruku da 6 mjeseci prije mogu produljiti ugovor a kad pokušam obaviti kupnju online piše da za moj broj nije moguće produljenje. U isto vrijeme u sluzbi za korisnike mi govore da imam pravo na produljenje ugovora tako da mi ništa nije jasno😐help
icon

Najbolji odgovor od gogsy1975 6 Studeni 2018, 17:53

I da radi, poštedi se pitanja "kad će stići mobitel", "u kojem je stanju moja narudžba"... tj. prošeći nožice do centra. 😉
Pogledaj original

Odgovora 5

Razina korisnika 7
Bedž +3
A na kojoj si sad tarifi i na koju tarifu bi produžila?
Bez granica M. Produzila bi ugovor u istoj tarifi samo bi uzela novi uređaj. Cjeli dan pokusavam produljit online i par puta pise da nije moguce produljenje a nekad se uopce nece logirat
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ili je webshop u banani.... ili... provjeri ali može biti da 6 mjeseci prije možeš samo na veću tarifu. Tako je meni bilo, sa S mi je nudio samo M i L. 😉
Nekak imam osjecaj da je web haha🤦🏻‍♀️ Ma probam ja i na L tarifu i isto nejde. Ko ce ga znat
Razina korisnika 7
Bedž +3
I da radi, poštedi se pitanja "kad će stići mobitel", "u kojem je stanju moja narudžba"... tj. prošeći nožice do centra. 😉

Odgovori