Problemi s web shopom

  • 20 Travanj 2017
  • 1 odgovor
  • 241 pregled

Vec par dana pokusavam kupit uređaj preko web shopa al uvik mi iskoce 2 iste poruke.
Jedna kaze da usluge trenutno nisu dostupne i da pokusan kasnije. Druga kaze: "Kupnja se ne može nastaviti. Kupnja Vam nije dozvoljena. Molimo nazovite Službu za korisnike."

Nazva san sluzbu za korisnike i kolega vipovac mi je objasnia da mi shop ne dozvoljava kupnju jer tarifa na kojoj sam bia trenutno i tarifa koju samo odabra na shopu nisu bile iste. On mi je, uz moje dopustenje, prebacia racun na novu tarifu koju san pokusava uzest sa mobitelon. Primia san SMS obavjest o novoj tarifi i na vip profilu se isto prominila.

Jos uvijek dobivan ove 2 poruke i nemogu obaviti web kupovinu.

Odgovora 1

Razina korisnika 7
Bedž +3
Nakon što ti se promijenila tarifa bi trebalo sve raditi ok. Možda baš ne isti tren. Probaj, ako ne radi, zovi opet SZK...

Odgovori