Problem trio paket

  • 4 June 2018
  • 4 odgovora
  • 7017 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 2 odgovora
Ne znam više gdje i kome da se obratim. Dođe mi da plačem jer sa Vip-om nemam sreće od prvog dana otkako su mi počeli pružati uslugu. Neki dan javili smo da već duže imamo problema sa internetom i kao, riješiti će oni nešto u centrali i riješili su, od trio paketa više nemam ništa. Nemam niti telefon, niti internet, a niti TV kanale, nemam ništa. Danas naazovem službu za korisnike da bi mi ljubazan tehničar rekao da na žalost 24 sata nećemo imati nikakvu uslugu.
U prizemlju kuće žive mi roditelji, teže pokretni i dok sam na poslu nazovem ih nekoliko puta ili oni mene, a sutra nekome može i pozliti, ali javiti se ne mogu. Mobitel ne žele imati, naučeni su na telefon i ja to poštujem. Uslugu plaćamo 240 kn mjesečno i nikada nismo kasnili niti dan. Ovo je toliko frustrirajuće i jadno.....Ništa mi sada drugo ne preostaje nego dobro proučiti Zakon, Opće uvijete i krenuti u "borbu" za svoja prava.

Odgovora 4

Razina korisnika 6
Bedž +6
Pripremi se na dugotrajno čekanje, to što su rekli 24h da nećeš imati uslugu to sigurno nije točno.

Meni je neki dan riknulo sve zbog grmljavine. Prvo je dakle išlo 2 dana otvaranja obrazaca i "netko će vas kontaktirati", zatim te napokon netko nazove iz HT-a i kaže da je na centrali sve ok i da se javim VIP-u da pošalje novi router. Zovem VIP oni još ništa o tome ne znaju, treba prvo čekati da "kolege iz HT-a napišu da treba poslati novi router". Čekanje još 2 dana. Zatim javlja se VIP-ov tehničar šaljemo vam novi router doći će kroz 2-7 dana. Pogađaš, došao je za 7 dana. Otvaram, postavljam, internet radi, voice linija ne radi, vip tv ne radi. Zovem ih ponovno, isprobavaju, ne znaju u čemu je greška, otvaraju ponovno obrazac, čekanje 3 dana i na kraju se jave sa "žao nam je izgleda da smo vam poslali poluispravni router, poslat ćemo vam novi". Ludilo. Šalju novi - dođe za 3 dana nakon natezanja sa dostavom - radi fiksna linija, radi internet, ali ne radi VIP TV. Zovem ih ponovno "ups, izgleda da vam je onda i VIP TV riknuo", poslat ćemo vam novi STB. Za 5 dana stiže napokon novi STB (receiver) - postavljam, napokon reko sve radi. Radilo sve 2 dana a onda kreću problemi sa internetom "izgleda da su vam pustili preveliku propusnost na liniji, otvoriti ćemo vam 567. obrazac i netko će vam se javiti". Javili su se za ravno 9 dana, da će to proslijediiti HT-u. Dakle DEVET DANA JE NJIMA TREBALO da proslijede HT-u moj slučaj. Ovo je znači nevjerojatno. Nešto ti rikne i ti mjesec dana se trebaš natezat preko njihovih obrazaca i dostave i svi do jednog peru ruke, sa apsolutno nikime ne možeš razgovarat, a kamo li da ti netko u SZK može preko telefona nešto odmah odraditi. Oni samo otvaraju obrasce.

Kod HT-a bi to izgledalo ovako - drugi dan bi poslali tehničara DOMA sa 16 routera i pokojim receiverom viška u kombiju i riješio bi slučaj u jednom poslijepodnevu. Ali skuplje je dati 50 kuna tom tehničaru da odradi posao kako treba na zadovoljstvo korisnika, bolje je praviti se blesav i otvarati 116 obrazaca "netko će vas nazvati" (u prijevodu - za desetak dana će vas slučaj doći na red) i slati pošiljke preko Pošti, Overseasa i pitaj Boga koga sve ne gdje je lutrija kada uopće moraš biti doma da bi preuzeo svoj uređaj.

Znači šlamperaj i to teški šlamperaj. A svaki mjesec im po 1000 kuna ostaviš za sve moguće mobilne, fiksne, TV i ine usluge. Da se zapitaš tko je tu budala u ovoj priči.
Kod nas je trenutno problem u toj propusnosti. Javio sam da imamo problem sa internetom i predložili su smanjenje te propusnosti. Moram priznati da mi je kada sve sagledam izrazito žao što smo promijenili operatera. Imali smo lijepo mišljenje o njima, ali ova 4 mjeseca proživljavamo pakao. Pazi, 2018 godina, a ja nemam internet, nemam telefon, nemam tv i sve to uredno plaćamo. Pomoći nemamo ni od kuda već si prisiljeni pisati, zvati i trošiti energiju na gluposti. Ufffffff...... Pomislio sam i da dam frendu odvjetniku pa nek piše..... zanima me kada će doći kraj mojoj muci sa vipom....
E ja vas potpuno razumjem , 25 dana nemam ništa od trio paketa, ista fora to je do HT-a treba mijenjati paricu , nakon 25 dana dođe tehničar zamijeni paricu i kaže za dva sata će sve raditi , i naravno ne radi , jučer zovem kažu treba ažurirati nove postavke okej , čekam , danas mi kažu da je problem opet u HT-u , i klasično , pišu požurnicu i netko će vam se javiti. Snimio sam razgovore i kad ulovim vremena idem u novine , radio ili TV sa tim , vrijeme je da se takove firme maknu sa tržišta , žalit ću se i u HAKOM ali nisam siguran da će mi pomoći jer mi se čini da je i oni baš puno ne mare za nas obične smrtnike.
Znam kako ti je. Čovjek je bespomoćan, katastrofa. Meni je za sada ok, ali koliko dugo.... vidjet ćemo.

Odgovori