Najbolji odgovor od A1_Marija
Pogledaj originalproblem sa web shopom
imam pravo na produljenje tarife 3 mjeseca prije ,pa sam to uz kupnju mobitela htjela obaviti preko web shopa,ali već tjedan dana mi izbacuje da nemam pravo na produljenje..u službi za korisnike mi neznaju reć o ćemu se radi,nemaju riješenje,ni uz moje odobrenje kažu da oni to nemogu ili nesmiju napraviti,proljedili mail nekome,rekli da će me se zvati,ali me nitko ne zove niti nudi rješenje ili pomoć,ćak mi je jedan agent poklopio slušalicu..svaki dan zovem i nitko ništa nezna!..sama to ne mogu riješiti..kome da se obratim i šta da radim?
Bok sanjaa11. Molim te javi mi se u inbox s podacima: OIB, broj na kojem želiš napraviti produljenje, još jednom detaljno opiši poteškoću, pa ćemo provjeriti o čemu se radi.
Marija
Marija
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.