Riješeno

problem sa web shopom

  • 26 July 2017
  • 2 odgovora
  • 258 pregleda

imam pravo na produljenje tarife 3 mjeseca prije ,pa sam to uz kupnju mobitela htjela obaviti preko web shopa,ali već tjedan dana mi izbacuje da nemam pravo na produljenje..u službi za korisnike mi neznaju reć o ćemu se radi,nemaju riješenje,ni uz moje odobrenje kažu da oni to nemogu ili nesmiju napraviti,proljedili mail nekome,rekli da će me se zvati,ali me nitko ne zove niti nudi rješenje ili pomoć,ćak mi je jedan agent poklopio slušalicu..svaki dan zovem i nitko ništa nezna!..sama to ne mogu riješiti..kome da se obratim i šta da radim?
icon

Najbolji odgovor od A1_Marija 26 July 2017, 23:34

Pogledaj original

Odgovora 2

Bok sanjaa11. Molim te javi mi se u inbox s podacima: OIB, broj na kojem želiš napraviti produljenje, još jednom detaljno opiši poteškoću, pa ćemo provjeriti o čemu se radi.

Marija
Razina korisnika 7
Bedž +3
Jesi sigurna da ti je 3 mjeseca do produljenja...računaš od mjeseca kad si dobila prvi račun, ne od onda kad si potpisala ugovor... Otiđeš do centra ili pritisni ovdje da ti poguraju...

Odgovori