Riješeno

Problem s webshop narudžbom

  • 9 Prosinac 2020
  • 1 odgovor
  • 134 pregleda

30.11. sam napravila narudžbu putem webshopa. 

05.12. sam zaprimila račun i pismo zahvale gdje mi se zahvaljujete na kupnji i nadate se da uživam u dostavljenom proizvodu.

Ja do danas nisam zaprimila proizvod niti ikakvu obavijest unatoč pokušajima kontakta s Vama.

 

Prema uvjetima webshopa piše da je dostava u roku 2 radna dana za grad Zagreb. Danas je prošlo 8 radnih dana a ja još uvijek nemam nikakvu obavijest, osim naplaćenog proizvoda koji nisam dobila. Molim hitno odgovor. Broj narudžbe 20053403

icon

Najbolji odgovor od A1_MIvan 10 Prosinac 2020, 22:56

Žao mi je zbog duljeg čekanja na dostavu. Kako bismo provjerili status iste, zamolio bih te da nam se javiš u inbox ovdje s OIB-om uz kojeg je narudžba bila vezana te e-mail adresom temeljem koje si ostvarila narudžbu.

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 2

Žao mi je zbog duljeg čekanja na dostavu. Kako bismo provjerili status iste, zamolio bih te da nam se javiš u inbox ovdje s OIB-om uz kojeg je narudžba bila vezana te e-mail adresom temeljem koje si ostvarila narudžbu.

Odgovori