Pritužba na uslugu

  • 30 November 2018
  • 2 odgovora
  • 366 pregleda

Mila Mikrut


PREDMET: Nezadovoljstvo zbog Vašeg neispunjavanja ugovornih obaveza

Poštovani,
Dana 13.11.2018. sam sklopila Ugovor (tj. produženje ugovorne obaveze) s Vašom prodajnom savjetnicom - Antonijom, telefonskim putem u 15.30 h.
Tom prilikom sam dobila obećanje da ću kao dugogodišnji pretplatnik dobiti pogodnosti u vidu popusta, povećane brzine interneta i 90 TV programa. To je po navodu Antonije trebalo biti realizirano u roku od 6 dana tj. do dolaska tehničara.
Budući da tehničar nije dolazio, nazivala sam korisničku službu u više navrata, i oni su obećavali dolazak tehničara.
Zbog toga sam putem maila (u prilogu) koristeći svoje potrošačko pravo zatražila raskid ugovora 27.11.2018.g. u 10:47, primjerak kojega nikada nisam dobila.
S današnjim danom definitivno želim raskid ugovora jer se u 15 h pojavio tehničar koji tvrdi da sam zadužila digitalni prijemnik. Naime, ja posjedujem modem, ali digitalni prijemnik mi nikada nije isporučen, instaliran niti išta sl. Ukoliko Vi tvrdite suprotno, molim Vas radnu listu s nalogom i potpisom kada mi je to uručeno!


Mila Mikrut

Odgovora 2

Razina korisnika 7
Bedž +3
Nemoj stavljat osobne podatke online jer forum nije službeno mjesto za pritužbe, reklamacije, raskide. Isto napiši službeno, vlastoručno potpiši, skeniraj osobnu, pošalji mailom. Odgovor očekuj u roku 15 dana.

Ovdje se eventualno može ponudit netko od moderatora da mu pošalješ podatke u inbox da napravi provjeru.
Razina korisnika 1
Bedž +2
Pozdrav Mila, bit će potrebno napraviti provjeru na individualnoj razini, pa te molim da nam u inbox pošalješ svoje podatke ( šifra korisnika s računa ili OIB vlasnika linije). Dio teksta u objavi je uklonjen zbog zaštite privatnosti tvojih podataka.

Odgovori