bok,
nedavno sam prenesla broj kod drugog operatera i htjela bih se rijesit preostalog dugovanja al izgleda da to nije moguce. ne mogu provjerit na moj a1, usluga za korisnike ne radi, na mailove ne odgovaraju a kamate na preostalo dugovanje rastu iz mjeseca u mjesec.
Ako si prenesla broj, MojA1 ti više nije u funkciji. Ako si pisala na mail, rok za odgovor je 15 dana. A u vezi duga ovisi koliko dugo duguješ. Zovi SZK i prati putanju do teta računalica. Ovo govorim uz uvjet da nije ohoho dugovanje godinama i da je prebačeno nekom odvjetničkom društvu.
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.