prijenos broja u drugu mrezu i nemogucnost provjere preostalog dugovanja..


bok,

nedavno sam prenesla broj kod drugog operatera i htjela bih se rijesit preostalog dugovanja al izgleda da to nije moguce. ne mogu provjerit na moj a1, usluga za korisnike ne radi, na mailove ne odgovaraju a kamate na preostalo dugovanje rastu iz mjeseca u mjesec.

Odgovora 1

Razina korisnika 7
Bedž +2
Ako si prenesla broj, MojA1 ti više nije u funkciji. Ako si pisala na mail, rok za odgovor je 15 dana. A u vezi duga ovisi koliko dugo duguješ. Zovi SZK i prati putanju do teta računalica. Ovo govorim uz uvjet da nije ohoho dugovanje godinama i da je prebačeno nekom odvjetničkom društvu.

Odgovori

    Politika kolačića

    Kolačiće koristimo kako bismo poboljšali korisnički doživljaj i personalizirali tvoje iskustvo. Prihvaćanjem kolačića se slažeš našom sa politikom kolačića. Više o kolačićima.

    Prihvati kolačiće Politika kolačića