Prijenos broja u A1

  • 1 November 2018
  • 7 odgovora
  • 4507 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 1 odgovor
Koliko treba za prijenos broja iz druge mreže u A1???
Isključio me prošli operater (po nalogu A1) i vec sam cijeli dan bez mreže i mobilnih usluga...

Odgovora 7

Nisam mogla poslat potvrdu kad oni sami preknjizavaju, jer sam na homeboxu bila u pretplati 600 i nest kuna, i sad vec 3 tjedna to resavaju pa nikako da rese, a sto se tice da mi stave sve na jedan racun mogu ali tek kad rese sa racunima sve
Bok Blonde, žao mi je zbog negativnog iskustva koje imaš. Jesi li ponovila zahtjev za spajanjem računa u jedan zajednički (zbirni) račun? I da li si mailom poslala potvrdu o uplati uz navedeno objašnjenje? :S
Sve se brzo rešilo što se tiče prenod broja, ali ako zahtjevam da mi homebox i sat tv stave na jedan račun, zato sam se i prebavila na A 1,i to nenaprave, ja placala sve na homebox i bila u pretplati 600 i nest kuna, jer sam mislila da je to za sve, a ono meni pocetkom mjeseca iskljucili sat tv, radi neplacanja, i evo 3 tjedna cekam da mi proknjize racun sa homebox na sat tv, i svaki dan vec 3 tjedna zovem i svaki dan mi jedno te isto govore da ce ubrzati proces, al jos nista....... da to treba toliko dugo to mi neide u glavu, a sta da nisam zvala koliko bi onda cekala ako ovo ide u ubrzano procesu, jako sam nezadovoljna i zao mi je sto sam se prebacila u A1,razmisljam o raskidanju ugovora radi nezadovoljstva
Razina korisnika 1
Pozdrav ROVAD,
drago mi je da sad sve OK i nadam se kako ćemo uspješno surađivati 🙂
Ma sve ok...
Sum kartica koju ste poslali za prijenos broja nije funcionirala. U A1 centru sam dobio novu i sad radi.
Razina korisnika 3
Bedž +3
Bok ROVAD,

prijenos broja se radi isti dan kad te stari operater isključi. O točnom datumu isključenja kod jednog operatera i uključujenja kod drugog primaš SMS obavijest. Ako si napravio prijenos broja na bonove potrebno je aktivirati karticu prvim pozivom i odabrati hrvatski kao željeni jezik. Nakon toga možeš nadoplatiti račun i aktivirati željenu tarifu.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Za kad je prijenos bio dogovoren? Ako su prošli rok, kad te uključe napiši zahtjev za naknadu zbog kašnjenja. 10kn po satu.

Odgovori