Koliko treba za prijenos broja iz druge mreže u A1???
Isključio me prošli operater (po nalogu A1) i vec sam cijeli dan bez mreže i mobilnih usluga...
Za kad je prijenos bio dogovoren? Ako su prošli rok, kad te uključe napiši zahtjev za naknadu zbog kašnjenja. 10kn po satu.
Bok ROVAD,
prijenos broja se radi isti dan kad te stari operater isključi. O točnom datumu isključenja kod jednog operatera i uključujenja kod drugog primaš SMS obavijest. Ako si napravio prijenos broja na bonove potrebno je aktivirati karticu prvim pozivom i odabrati hrvatski kao željeni jezik. Nakon toga možeš nadoplatiti račun i aktivirati željenu tarifu.
prijenos broja se radi isti dan kad te stari operater isključi. O točnom datumu isključenja kod jednog operatera i uključujenja kod drugog primaš SMS obavijest. Ako si napravio prijenos broja na bonove potrebno je aktivirati karticu prvim pozivom i odabrati hrvatski kao željeni jezik. Nakon toga možeš nadoplatiti račun i aktivirati željenu tarifu.
Ma sve ok...
Sum kartica koju ste poslali za prijenos broja nije funcionirala. U A1 centru sam dobio novu i sad radi.
Sum kartica koju ste poslali za prijenos broja nije funcionirala. U A1 centru sam dobio novu i sad radi.
Pozdrav ROVAD,
drago mi je da sad sve OK i nadam se kako ćemo uspješno surađivati 🙂
drago mi je da sad sve OK i nadam se kako ćemo uspješno surađivati 🙂
Sve se brzo rešilo što se tiče prenod broja, ali ako zahtjevam da mi homebox i sat tv stave na jedan račun, zato sam se i prebavila na A 1,i to nenaprave, ja placala sve na homebox i bila u pretplati 600 i nest kuna, jer sam mislila da je to za sve, a ono meni pocetkom mjeseca iskljucili sat tv, radi neplacanja, i evo 3 tjedna cekam da mi proknjize racun sa homebox na sat tv, i svaki dan vec 3 tjedna zovem i svaki dan mi jedno te isto govore da ce ubrzati proces, al jos nista....... da to treba toliko dugo to mi neide u glavu, a sta da nisam zvala koliko bi onda cekala ako ovo ide u ubrzano procesu, jako sam nezadovoljna i zao mi je sto sam se prebacila u A1,razmisljam o raskidanju ugovora radi nezadovoljstva
Bok Blonde, žao mi je zbog negativnog iskustva koje imaš. Jesi li ponovila zahtjev za spajanjem računa u jedan zajednički (zbirni) račun? I da li si mailom poslala potvrdu o uplati uz navedeno objašnjenje? :S
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.