Riješeno

Prijenos broja!

  • 29 Svibanj 2017
  • 8 odgovora
  • 6525 pregleda

Poštovani,

21. 5. putem web shopa/ ove stranice zatražila sam prijenos svog broja sa bonbon mreže (bonovi) u vašu Vip mrežu, isto na bonove. Dok sam slala zahtjev i svugdje gdje sam na ovoj stranici pročitala, a isto tako su mi i telefonski potvrdili u službi za korisnike, prijenos broja se odvija relativno brzo u roku od 3-4 dana...
Ja sam zahtjev dakle poslala u ned 21.5, na kućnu sam adresu dobila sim karticu i potpisala natrag vama papirologiju u srijedu 24.5.

E sada na tom zaprimljenom nalogu piše da se moj broj prebacuje tek 21.6, što je apsolutno apsurdno i za mene apsolutno prekasno... ne razumijem zašto vam treba toliko da prebacite moj br u vašu mrežu pogotovo što je to broj na bonove i dakle svom operateru (bonbon) ne dugujem apsolutno ništa.

Cilj i svrha mog prebacivanja na vaše bonove je ta što sam imala namjeru onda sa vaših bonova prijeći na vašu PRETPLATU i uzeti dakle novi uređaj i ugovornu obavezu na 24 mj, i htjela sam napraviti to sada do kraja svibnja kako bi iskoristila pogodnost duplih gigabajta.

Sada valjda razumijete zašto moram inzistirati da ovu zamolbu za prebacivanjem u vašu mrežu požurite, i jer ne mogu reći da će me 21.6 (koji je očekivani dan prijenosa broja) više zanimati prelazak kod Vas, jer duple gige više neće biti na promociji.

P.S. Isto tako kontaktirala sam 24.5 i Bonbonovu službu i oni su mi potvrdili da vi uopće niste prema njima poslali zahtjev da me puste k vama, u vašu mrežu.

Srdačan pozdrav,
Nada Barić
icon

Najbolji odgovor od A1_Drazen 29 Svibanj 2017, 08:25

Pozdrav Nada. žao mi je zbog nezadovoljstva 😞 Molim te pošalji nam svoj OIB i broj koji prenosiš kod nas kako bih napravio potrebne provjere. Pošalji nam podatke na privatnu poruku http://bit.ly/2re8TLG
Pogledaj original

Odgovora 8

Razina korisnika 1
Pozdrav Nada. žao mi je zbog nezadovoljstva 😞 Molim te pošalji nam svoj OIB i broj koji prenosiš kod nas kako bih napravio potrebne provjere. Pošalji nam podatke na privatnu poruku http://bit.ly/2re8TLG
Razina korisnika 5
21. 5. putem web shopa/ ove stranice zatražila sam prijenos svog broja sa bonbon mreže (bonovi) u vašu Vip mrežu, isto na bonove. Dok sam slala zahtjev i svugdje gdje sam na ovoj stranici pročitala, a isto tako su mi i telefonski potvrdili u službi za korisnike, prijenos broja se odvija relativno brzo u roku od 3-4 dana...
Ja sam zahtjev dakle poslala u ned 21.5, na kućnu sam adresu dobila sim karticu i potpisala natrag vama papirologiju u srijedu 24.5.

P.S. Isto tako kontaktirala sam 24.5 i Bonbonovu službu i oni su mi potvrdili da vi uopće niste prema njima poslali zahtjev da me puste k vama, u vašu mrežu.

Bok Nado,

piše li na zahtjevu ili jesi li dobila SMS poruku kada će ti broj biti prenesen u Vip? Prijenos broja se prema HAKOM-ovom pravilniku vrši u roku od 3 radna dana i tu nema odstupanja OSIM ako je prijenos zatražen za određeni datum ili se odgodi zbog postojanja nesporne ugovorne obaveze, što ovdje nije slučaj.

Ako je zahtjev potpisan 24. svibnja, uzmimo u obzir rok od nekih 48h dok operater zaprimi potpisani zahtjev od kojeg dana kreće rok od 3 radna dana za prijenos broja. Sve ovisi što piše na potpisanom primjerku zahtjeva - ako piše ikakav datum, svaki sat van toga roka operater-primatelj broja dužan ti je isplatiti naknadu za kašnjenje prijenosa broja od 10 kn za svaki započeti sat van roka za prijenos.

Javi se na PM za više informacija ako ti bude trebalo.
Pozdrav Robogo 🙂

hvala na ponuđenoj pomoći... evo samo da javim rasplet situacije ako itko naleti na ovu temu...

ukratko kontaktirala sam službu za korisnike nekoliko puta (i oni mene povratno) svi su bili ljubazni bla bla, ali broj se po njima nikako nije mogao prebaciti ranije od predviđenog datuma koji je pisao na papirologiji, a to je 21.6- znači kako rekoh gore mjesec dana od predanog zahtjeva putem weba...

isto tako su mi rekli da sam išla u poslovnicu osobno da bi onda prijenos bio u roku 3 dana- što je po meni apsurd- mislim čemu onda to reklamiranje tipa obavite nešto u udobnosti svoje fotelje, kreveta, wc školjke i čekajte onda mjesec dana!

Uglavnom i u sporednom na kraju su oni ipak mene prebacili ranije i prijenos broja je obavljen 1.6- dakle nekih 15ak dana od predanog zahtjeva- kako i zašto nemam pojma (ipak je moguće očito, ali ne u roku 3 dana), nisu me obavijestili, samo mi je taj dan broj/ kartica prestala raditi pa sam shvatila...

Eto toliko od mene... hvala svima na čitanju :)

P.S. malo sam zakomplicirala sebi život pa sam se nakon prebacivanja u vip, opet prebacila natrag na bonbon (u vipu sam bila nekih tjedan dana) i ovo prebacivanje natrag u bonbon (sve bonovi) sam isto obavila preko weba gdje za razliku od vipa kada slijediš korake u ispunjavanju formulara jedan korak je i PONUĐENI KALENDAR gdje sam odabereš datum na koji želiš da ti ide prijenos- prijenos je obavljen U ROKU OD 3 DANA
Razina korisnika 1
Nažalost isti problem je i u mome slučaju. 12.lipnja potpisan i predan zahtjev, a aktivacija usluge tek 5.srpnja ?!? Žao mi je što sam uopće i predao zahtjev jer odmah u startu problemi, a šta će tek poslije biti ?!? Možda se i ja na kraju vratim na BONBON ?
Razina korisnika 1
10 lipnja sam ispunio web obrazac i putem chata sam kontaktirao Vip agenta gdje mi je rečeno da prijenos broja traje 4 dana, a ne 24 dana!!! Naravno da sa vjerujući Vip agentu i Vipu deaktivirao sve opcije i potrošio sve kune na BONBONU i sad opet moram obavljati račun i uplaćivati kune za narednih 24 dana dok čekam da mi se Vip smiluje i uključi me na svoju mrežu. Žalosno i sramotno za korisnika koji tek to postaje ! ?
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ipak ne moraš sad baš svaku temu zaspamati s time... Ok skužili smo, VIP kasni, negdje je zapelo. Nasjedni na SZK i riješi stvar, ako smatraš da je njivova greška pročitaj pravila i zatraži odštetu za kašnjenje prijenosa (10kn/sat), može se tražiti i nakon što je prijenos izvršen. Možda uopće nisu zaprimili zahtjev, možda su te zaboravili, možda...
Razina korisnika 1
Hvala na odgovoru i pomoći. Poslao sam i email sa pritužbom, ali još ništa od odgovora pa možda su na forumu aktivniji pa mi se jave. Hvala na razumijevanju ?
Razina korisnika 7
Bedž +3
Čak i da ti se jave ovdje samo će ti reći da im ponovno proslijediš te iste podatke na isti kanal... To su sve iste ekipe samo proslijeđuju jedni drugima po temi...

Odgovori