Riješeno

Prijelaz sa Bnet-a na A1

  • 21 February 2019
  • 6 odgovora
  • 2486 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 1 odgovor
Pozdrav.
Ugovor od 24 mjeseca na Bnet Super+ 3D (tel+int+tv 50% popust) mi ističe početkom 3. mjeseca, znači za 15-ak dana.
Pošto mi TV nije potreban odlučujem se prijeći sa Bnet Super+ 3D na A1 tel+int paket uz ugovor na 24 mjeseca.
U A1 poslovnici objašnjavam djelatnici da mi ističe ugovor i da želim prijeći s Bnet-a na A1 i tu potpisujem zahtjev za zasnivanje pretplatničko odnosa (A1 tel+int).
Zanima me sljedeće:
Hoće li A1 i Bnet interno srediti moje isključenje sa Bnet-a i prebacivanje zajedno sa postojećim tel. brojem na A1 ili odjavu (raskid) sa Bnet-a moram napraviti ja?
Pitam zato jer sam prilikom prebacivanja sa Optime na Bnet potpisao izjavu o raskidu ugovora sa postojećim operatorom koji mi je donio Bnet-ov prodajni zastupnik a u A1 poslovnici nisam dobio nikakav zahtjev za raskid vezano uz Bnet.
icon

Najbolji odgovor od Anonymous 21 February 2019, 18:27

Pogledaj original

Odgovora 6

Bnet nije A1 na to pripazi, nažalost nema tko ti odgovoriti na tvoje pitanje.
@IveB daj molim te pročitaj par postova prije tvoga u vezi Bneta i A1, pa donesi suvisli zaključak.

Isto ovo i mene muči. Prvenstveno jer sam prije dva mjeseca potpisao sa Bnet i sada usluga kao takva ne postoji, a mantra A1 megalomana je da je to isto i da moram nepostojeće nešto plaćati još dok ne dođe 3mjeseca prije isteka usluge Bnet. Ne razaumijem zašto je problem u tome da se jednostavno prebaci na A1

A da ne govorim da plaćam lošiju uslugu više novaca

Razina korisnika 3
Bedž +3

@Ante Vujcic ako je paket koji koristiš ugovorno vezan, promjenu možeš zatražiti 89 dana prije isteka ugovorne obveze. B.net pakete više nije moguće aktivirati, no i dalje su aktivni i moguće ih je koristiti. Ako želiš, možemo provjeriti situaciju baš po usluzi koju koristiš, a za to nam se možeš javiti OVDJE :slight_smile:

IveB, Bnet je jedna od A1 usluga, ti si u ovom slučaju samo napravila promjenu paketa, te zato nisi dobila zahtjev za raskid ugovora. B.net usluge će se automatski isključiti, a A1 će se automatski uključiti s telefonskim brojem. 🙂
@A1_Anchi
@ profa385

Hvala na odgovoru, uglavnom javiti ću kako je prošlo.

Odgovori