Riješeno

Prigovor na račun

  • 24 Siječanj 2019
  • 3 odgovora
  • 142 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 1 odgovor
code:
Poslao sam prigovor na račun za 12. mj. 2018. na kojem su mi obračunate naknade za 2 mobilne tarife i Homebox duo. Prigovor sam poslao sa svojeg e-maila koji imam preko 10 godina kod b-neta. Dobio sam automatski odgovor da je mail primljen. Par dana kasnije dobivam mail od SZK u kojem kažu:
- prigovor je poslan s adrese koja nije registrirana za komuniciranje sa SZK
- odgovoe ćemo vam poslati na e-mail adresu koju ste prijavili za dostavu računa
- ako želite da se prigovor razmatra popunite priloženi obrazac (traže se osobni podaci, OIB, adresa), osobno ga potpišite, skenirajte i pošaljite faksom ili mailom na SZK.
Moja pitanja:
- zašto ne valja moj e-mail? Nitko me nije tražio da registriram mail za komuniciranje sa SZK. Ja bih radije da ne moram s njima komunicirati.
- u obrascu se traže podaci koje već imate
- vlastoručni potpis, skeniranje obrasca, slanje, hoće li možda netko drugi poželjeti prigovarati na moj račun?
Ovo mi izgleda kao namjerno kompliciranje kako bi se obeshrabrili prigovarači.
Kakva su vaša iskustva?


icon

Najbolji odgovor od A1_Drazen 25 Siječanj 2019, 09:23

@vebe bok, da bismo ti poslali rješenje prigovora na tvoju email adresu, adresa treba biti potvrđena za kontakte sa Službom za korisnike. Ako adresa nije potvrđena, rješenja prigovora šaljemo na kućnu adresu za dostavu računa.
Pogledaj original

Odgovora 3

Bnet nije A1 (kao fol). Postupi kako su ti rekli, nažalost glupiranje i kompliciranje nepotrebno.
Razina korisnika 1
@vebe bok, da bismo ti poslali rješenje prigovora na tvoju email adresu, adresa treba biti potvrđena za kontakte sa Službom za korisnike. Ako adresa nije potvrđena, rješenja prigovora šaljemo na kućnu adresu za dostavu računa.
@A1_Dražen, OK čekam doma rješenje.

Odgovori