Riješeno

Prigovor na kvalitetu usluge

  • 12 Siječanj 2019
  • 2 odgovora
  • 110 pregleda

Prijavio sam kvar u utorak 08.01.2019.
Iz tehničke službe su mi rekli da će tehničar doći u petak 11.01.2019. izmedu 14-15 sati na što sam pristao i organizirao si dan da budem doma u to vrijeme. Kako do 15:20 nitko nije došao, nazvao sam tehničku službu i rečeno mi je da netko dolazi. U 17:00 sati nitko se nije pojavio niti me kontaktirao te nakon ponovnog poziva u tehničku službu rečeno mi je da će situaciju provjeriti i kontaktirati me. U 18:00 nema nikakve povratne informacije niti tehničara. Sada je već prošlo 5 sati i nitko me nije kontaktirao niti je tehničar došao. Molim Vas da mi objasnite nastalu situaciju i da mi kažete zbog čega bi ja i dalje ostao Vaš korisnik ili moje vrijeme Vama nije bitno. Jako samo razočaran u Vaš odnos prema meni kao korisniku Vaše usluge koju koristim već 4 godine. Sumnjam da ću i dalje dopustiti da budete moj vodič u digitlnom dobu jer ste pokazali neprofesionalnost i nepoštovanje. Nisam siguran hoće li ova poruka uopće doprijeti do Vas i hoću li dobiti ikakav feedback ili će imati isti učinak kao moji pozivi a taj učinak bi nazvao ignoriranjem.
Ukoliko je potrebno mogu Vam i poslati vrijeme poziva kada sam zvao tehničku službu.
Želim Vam uspješno i dugotrajno poslovanje al bojim se da ste jednog korisnika izgubili.

Lijep pozdrav

Ivan Gorjanc
icon

Najbolji odgovor od A1_IvanaM 14 Siječanj 2019, 21:07

@Baby, isprike na čekanju do odgovora. Sve si jasno naveo, da, poprilično nezgodna situacija. 😐 Provjerit ćemo. Molim te, javi nam se privatnom porukom OVDJE i navedi nam šifru korisnika s računa ili ID Adaptera uz kontakt broj pa ćemo provjeriti s Tehničkom podrškom zašto se nitko u međuvremenu nije javio. Primi isprike u ime A1 ekipe, vjerujem da ovo nikome nije bila namjera i stvarno mi je žao što je uopće do ovoga došlo. ☹
Pogledaj original

Odgovora 2

Razina korisnika 1
@Baby, isprike na čekanju do odgovora. Sve si jasno naveo, da, poprilično nezgodna situacija. 😐 Provjerit ćemo. Molim te, javi nam se privatnom porukom OVDJE i navedi nam šifru korisnika s računa ili ID Adaptera uz kontakt broj pa ćemo provjeriti s Tehničkom podrškom zašto se nitko u međuvremenu nije javio. Primi isprike u ime A1 ekipe, vjerujem da ovo nikome nije bila namjera i stvarno mi je žao što je uopće do ovoga došlo. ☹
Vikendom ne rade, a petkom i ponedjeljkom se šale sa pretplatnicima oko dolaska. Nadam se da ćeš tokom ovog mjeseca riješiti kvar.

Odgovori

    Politika kolačića

    Kolačiće koristimo kako bismo poboljšali korisnički doživljaj i personalizirali tvoje iskustvo. Prihvaćanjem kolačića se slažeš našom sa politikom kolačića. Više o kolačićima.

    Prihvati kolačiće Politika kolačića