Iz tehničke službe su mi rekli da će tehničar doći u petak 11.01.2019. izmedu 14-15 sati na što sam pristao i organizirao si dan da budem doma u to vrijeme. Kako do 15:20 nitko nije došao, nazvao sam tehničku službu i rečeno mi je da netko dolazi. U 17:00 sati nitko se nije pojavio niti me kontaktirao te nakon ponovnog poziva u tehničku službu rečeno mi je da će situaciju provjeriti i kontaktirati me. U 18:00 nema nikakve povratne informacije niti tehničara. Sada je već prošlo 5 sati i nitko me nije kontaktirao niti je tehničar došao. Molim Vas da mi objasnite nastalu situaciju i da mi kažete zbog čega bi ja i dalje ostao Vaš korisnik ili moje vrijeme Vama nije bitno. Jako samo razočaran u Vaš odnos prema meni kao korisniku Vaše usluge koju koristim već 4 godine. Sumnjam da ću i dalje dopustiti da budete moj vodič u digitlnom dobu jer ste pokazali neprofesionalnost i nepoštovanje. Nisam siguran hoće li ova poruka uopće doprijeti do Vas i hoću li dobiti ikakav feedback ili će imati isti učinak kao moji pozivi a taj učinak bi nazvao ignoriranjem.
Ukoliko je potrebno mogu Vam i poslati vrijeme poziva kada sam zvao tehničku službu.
Želim Vam uspješno i dugotrajno poslovanje al bojim se da ste jednog korisnika izgubili.
Lijep pozdrav
Ivan Gorjanc
Najbolji odgovor od A1_IvanaM
Pogledaj original