Prevara


Pozdrav.
Jučer sam bila u vip centru u Varaždinu.. dala zahtjev za produljenje ugovorne obveze nakon dvije godine uspješne suradnje s vipom..
Potpisala sam novi Ugovor na dvije godine, kupila novi mobitel.. samsung S8.. platila ga odmah preko 1000kn.. sve super.. svi zadovoljni..
Došla doma.. otvorim kutiju(koju je prvo otvorio službenik u vipu).. hoću upalit mobitel.. baterija prazna.
Oke..mislim si kako sam inače do sada sve nove mobitele dobivala koliko toliko napunjene.. al rekoh, možda je ovo nešto novo. Uzmem punjač, stavim mobitel na punjenje i vašim iz kutije jamstveni list. A kad ono.. iznenađenje.
Potvrđena garancija za samsung s8+, 12.06.2018.....(koju službenik nije ni vadio jučer kod kupnje)

Bilo jučer kasno za povratak, danas idem natrag s njim.. ili raskid..ili potpuno novi neraspakirani mobitel.
Ali eto ljudi.. Da znate da i toga ima. Ja nisam znala do sada.

Lp, bivša zadovoljna korisnika vip usluga

Odgovora 15

Razina korisnika 7
Bedž +2
Kako je danas završilo? Mislim, svaki mobitel ima tzv "seal of warranty" koji ne preuzimaš ako vidiš da je pred tobom već bila presječena naljepnica (to i piše).

Al budući da su danas prava kupaca iznad svih, uopće me ne bi začudilo da je bila neka kupnja daljinskim putem, netko se poigrao u roku 14 dana i vratio. 😞
Naravno da nisam na lijep način mogla ništa riješiti.
Gospodin je mirno precrtao model i datum, upisao serijski broj sa kutije i stavio datum kupnje.
Tad sam mu rekla da ne želim mobitel koji je očito već bio korišten, i da nije, netko ga je otvarao prije, na što on odgovara da oni ne prodaju rabljene mobitele.
Tražim raskid Ugovora, nije moguć bez odobrenja Uprave u ZG.
Pokupila sve, napisala opširan prigovor i poslala na službu, kontaktirala udrugu za zaštitu potrošaća, pa ćemo vidjeti šta će biti od toga.
Uglavnom, mobitel je u kutiji, ne koristim ga, ma da bi ga možda i trebala, budući da će ga, u slučaju da dobijem odobrenje za raskid ili novi uređaj, vrlo vjerojatno uvalit nekom drugom.

:8:?:?
Razina korisnika 5
Zar se android modeli ne otvaraju ispred kupca kako bi se potvrdila garancija? Govorim o ovome "warranty seal" koji se mora onda prerezat u poslovnici kako bi se došlo do mobitela? Nisam već dugo uzimao androide pa možda sam u krivu, no znam da je tako bilo sa zadnjim samsungom koji sam uzeo u Vipu.:?

iPhone srećom nema tih problema, uvijek dolazi zavakumiran i ne otvaraju ga ni u Vip poslovnicama.
Da, otvaraju se. Radi se o tome da je ovaj bio vec otvoren, jer potvrdjena garancija od mjesec i pol dana prije nije mogla biti u paketu koji se prije toga nije otvarao. Moja je “greska” sto ja za tu naljepnicu nisam znala i nisam ju vidjela dok nisam dosla kuci.
Razina korisnika 7
Bedž +2
Ako si zadovoljna ponuđenom cijenom i benefitima koju si dobila za produženje pretplate, možda si trebala inzistirati na novom mobitelu (iako ti je povjerenje poljuljano). Čudna situacija, da kupiš S8 a u kutiji se nalazi ovjerena garancija za S8 plus model (ili si krivo napisala u otvaranju teme). Ili je možda prodavač pokupio s pulta garanciju od drugog modela? Da li na toj ispisanoj garanciji piše IMEI broj od mobitela koji si ti dobila ili je to jednostavno zalutala garancija s pulta koju je netko zaboravio? Šteta da nisi obratila pozornost na to jel je prodavač taj trena prerezao naljepnicu.

Sretno i svakako javi kako je prošlo. Nažalost, trebat će vremena i živaca dok se to riješi.
Da, na toj garanciji samo pod model pise s8+, i datum iz 6 mj.
Svjesna sam toga da ce ovo potrajati, ali izgurati cu do kraja.
Gdje god se okreneš, tu te po*eru. Nazalost.
Razina korisnika 7
Bedž +2
Onda to nije garancija od mobitela koji si ti kupila, vjerojatno je nekako dospjela unutra. Jel taj mobitel koji si dobila ispravan? Probala upalit pa kad odeš pod "postavke" - "o telefonu" - pogledati koliko piše "up time"? Odnosno, koliko vremenski ga je netko koristio, ako ga je koristio? Ili ne znam, možda je stvarno prodavač otvorio i pred tobom odlockirao naljepnicu a ta garancija je bila medju papirima na njegovom stolu od drugog mobitela.

Glede tvoje garancije, ona je važeća uz račun i IMEI broj.

No dobro, shvaćam da ne želiš nešto "novo" što je eventualno bilo korišteno.
Nisam to provjeravala u mobitelu, a sad ga i ne zelim vise paliti dok ne vidim sta cemo rijesiti.
Garancija nije bila na njegovom stolu, ja sam bila jedina u poslovnici svo vrijeme kada se ovo sve odvijalo i jos jedna njegova kolegica koja nije imala stranku vec je za svojim radnim mjestom radila na računalu. Pult je bio prazan i ja sam cijelo vrijeme stajala za njim. Prema tome sto posto sam sigurna da je garancija bila unutra i da ju on nije ni dirao.
Samo mi je zao te naljepnice, nisam do sada imala android i nisam znala da ro funkcionira, inace bih odma reagirala.
:S
Razina korisnika 7
Bedž +2
A naljepnica ti je općenito znak originalnosti. Pogledaj računalo koje koristiš ili laptop. Naljepnica ti je naljepljena na dijelu gdje bi trebala odšarafiti šarafić (ukoliko ga otvaraš) čime gubiš pravo na garanciju ako naljepnicu odljepiš ili probušiš. 🙂

U slučaju mobitela, to je znak da nije otvarana kutija. Upalila ga ti ili ne, slijedećih mjesec dana minimum će trajati natezanje jer prvi odgovor ćeš dobiti nakon 15 dana pa pisati opet žalbu u slučaju nepriznanja. Da ne govorim ako ćeš morati pisati na više distance.

EDIT: jel bila naljepnica preko ekrana (sa ili bez mjehurića), pojavio se početni ekran za settiranje postavki kad si ga upalila?
Divno ste me sad utješili 😞
Folija zaštitna je bila s jedne i druge strane.. i on se uključio normalno kao da je prvi puta uključen, morala sam se prijaviti sa Gmail racunom i sve to.
Ne znam sta da kazem vise..
Razina korisnika 7
Bedž +2
Sumnjam da ga je netko učestalo koristio a folije su bile gore. Stvarno čudna situacija.

Malo sam rekao za mjesec dana ali svakako javite kako je završilo. Sretno. 😉
Razina korisnika 7
Bedž +2
Ako se odlučiš ipak provjeriti jel korišten, skini sa google play-a aplikaciju "Phone Info Samsung" i kad instaliraš, vidiš koliko je ciklusa pražnjenja baterije bilo, jel original ili refurbished i koliko je "battery health". Ukoliko nije bilo pražnjenja, mob nije bio korišten. Ionako ćeš ga (ukoliko ti odobre povrat) vratiti na tvorničke postavke pa nemaš što izgubiti. 😉
Ok, hvala 🙂
Razina korisnika 7
Bedž +2
Ja bih osobno, ako te provjere pokažu da nije korišten prije, da je originalan, neoštećen jer je bio prekriven folijama (u tom programu vidiš i datum proizvodnje) i ako si dobila i povoljnu tarifu i beneficije (vjerujem da će ti i na osnovu pritužbe ponuditi još neke beneficije), mobitel zadržao. Garancija ti vrijedi na osnovu tvog računa, IMEI broja na kutiji i mobitelu (provjeri IMEI u postavkama mobitela i usporedi s IMEI na kutiji). Pripaziš samo na rok garancije baterije (mislim da je 6 ili 12 mjeseci) pa pred kraj reklamiraš bateriju, ukoliko bude problema. Sačuvala bi živce a i riješila bi se natezanja. No, nismo svi isti i imaš svakako pravo na reklamaciju. Javi rasplet.
Pozdrav,
samo da javim.. upravo me zvali iz VIPa, da dođem danas po novi mobitel.. tako da, ljudi, nekad se ipak isplati boriti.
Ispričavaju se sto se sa garancijom to dogodilo i kažu da djelatnik nije smio križati garanciju već odmah reagirati na reklamaciju.
Pa eto, bas sam sada sretna. 🙂
Danas otvaram kutiju sama 😃

Odgovori

    Politika kolačića

    Kolačiće koristimo kako bismo poboljšali korisnički doživljaj i personalizirali tvoje iskustvo. Prihvaćanjem kolačića se slažeš našom sa politikom kolačića. Više o kolačićima.

    Prihvati kolačiće Politika kolačića