Riješeno

Pretplata

  • 2 November 2018
  • 3 odgovora
  • 1637 pregleda

Poštovani!
25.09.2018 sam razgovarala s vašim agentom o prelasku sa bona na pretplatu koja je trebala biti izrealizirana .Međutim evo 02.11. još uvijek nije riješen moj status bez obzira na moju konstantnu angažiranost i uzaludnog zvanja vaših agenata i opetovanog objašnjavanja da bi se riješio problem.Moram naglasiti da možda 2-3 ljudi koje sam dobila su bili dovoljno aktivni da bi se riješila problematika,svi drugi su me prebacivali s napomenom da imam strpljenja a moram naglasiti da mi se 25.10.u 11i 07 sati javio jedan veoma bezobrazan i neuljudan gospodin koji me jako odbio svojim ponašanjem jer njemu očigledno nije bitno da krajnji korisnik vase mreže bude zadovoljan već da se raspravlja s njima uz napomenu i da ja osobno kao korisnik vase mreže sigurno već 20 godina očekivam malo bolji pristup i barem kulturu ophođenja da bi mi se odgovorilo .Ako je cilj nekome da ja pišem pritužbe i da propagira i ostavlja loš dojam o A1mreži i na taj način radi svoj posao onda smatram da to nije kvalitetna i dobra usluga što bi trebao biti krajnji cilj nekome tko radi takav posao a ne odbijati ljude sa odgovorom "A ŠTA DA JA RADIM!"
Nadam se barem konkretnom i zadovoljavajućem odgovoru što prije kad se već odugovlači sa rješavanjem mog statusa.
Hvala na pažnji!
icon

Najbolji odgovor od A1_Anita 2 November 2018, 14:08

Pogledaj original

Odgovora 3

Razina korisnika 4
Bedž +3
@slavica20 A1 centri ne primaju telefonske pozive tako da kontakt nije moguć u tom obliku.
Molim vas moze li se dobiti broj telefona od a1 centra iz Šibenika s obzirom da smo iz Knina da provjerimo da li navedeni uredjaj ima na stanju da bez veze ne idemo za šibenik
Razina korisnika 1
Pozdrav Plamenac,
žao mi je što si imala neugodno iskustvo al sam sigurna da ćemo to promijeniti :)
Molim te da nam se u INBOX javiš s osobnim podatcima (ime i prezime, broj, OIB) kako bi mogla sve detaljno provjerit.

Odgovori