Riješeno

Preseljenje - zakonski rok od 45 dana

  • 9 October 2018
  • 5 odgovora
  • 1146 pregleda

Podrška na telefonu mi nije znala odgovoriti (tzv. Antonio) na pitanje: Na što ja kao korisnik imam pravo ako mi niste uspjeli obaviti preseljenje usluge unutar zakonskog roka od 45 dana? Raskidanje ugovora bez naknade? Moj zahtjev je zaprimljen 23.8.2018. i od tad je prošlo preko 45 dana.
icon

Najbolji odgovor od anovokmet 29 October 2018, 13:50

Pogledaj original

Odgovora 5

Razina korisnika 5
Bedž +2
Prvo pošalji zahtjev za raskid ugovora zbog svega navedenog, možda se požure a nakon toga akoi si siguran da im je rok 45 dana naknadu štete jer znam da plaćaju penale po svakom satu što kasne.

HAKOM
Razina korisnika 3
Bedž +3
Bok anovokmet,

svakako, u slučaju kašnjenja, imaš pravo na slanje prigovora pisanim putem. No, molim te pošalji mi svoje podatke OVDJE da provjerim tvoj zahtjev.
Podnio sam zahtjev za isplatom naknade za kašnjenje realizacije usluge (preseljenja priključka) i prije par dana mi je odgovoreno da neće biti isplaćena jer ju isplaćuju samo u slučaju kašnjenja prijenosa broja, a ne općenitim kašnjenjem usluga, dok mi cijela vojska A1 službenika s kojima sam komunicirao ova 2 mjeseca nije uspjela reći ikakav detalj o isplati te naknade. Priznali su da je do kašnjenja došlo. Moram provjeriti legitimnost njihove izjave no najvjerojatnije je kraj mojeg odnosa s A1.
Razina korisnika 7
Bedž +3
https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2015_03_24_514.html
Istina, vrijedi samo za prenošenje brojeva.
Konkretno članak 23.
Za generalna kašnjenja još nema direktnih sankcija, mimo toga što su uglavnom natjerani raskinut sklopljeni ugovor bez penala..
https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2015_03_24_514.html
Istina, vrijedi samo za prenošenje brojeva.
Konkretno članak 23.
Za generalna kašnjenja još nema direktnih sankcija, mimo toga što su uglavnom natjerani raskinut sklopljeni ugovor bez penala..

Taj dokument sam čitao, no cijeli se odnosi samo na prenosivost broja i taj članak ne mora isključivati postojanje isplate naknade za druge usluge.
U općim uredbama A1 (https://ssc.a1.hr/documents/10307706/46841094/Opci-uvjeti-poslovanja-A1-Hrvatska-2018.pdf/22d14ad1-df59-a466-9379-895149f0b4aa) stoji sljedeće (točka 9.18.):
"Korisnik ima pravo na isplatu naknade i ako je zbog prekoračenja roka uspostave usluge otkazao Zahtjev, kao i u slučaju kašnjenja u realizaciji preseljenja pretplatničke linije. Naknada iznosi 240,00 kn za svaki započeti dan, a najviše 3.600,00 kn."

Odgovori