Riješeno

Prekid ugovora

  • 13 October 2017
  • 5 odgovora
  • 922 pregleda

Vip, Krajem kolovoza prebacena sam s amisa na vas. Vrlo brzo Poslan mi je krivi ugovor s uslugom vise, te mi je receno da na njega zaboravim kako ubrzo stize pravi. 29. Rujna zaprimila vas prijemnik sa dodatnom opremom te je u dogovoru sa vasim operaterom instaliran. Nakon nepunih tjedan dana iskljucene su sve usluge bez objasnjenja. Slijedi nanizani bezuspjesni pokusaji sa vasom "tehnickom"podrskom gdje poslovnost i zainteresiranost za uklanjanje kvara postaju petodnevna bezukusna nocna mora...s obzirom da takvu suradnju nitko ne zeli probala sam vratiti vas prijemnik u arena centru gdje mi receno da me nema u sustavu iako sam to isto jutro od vas zaprimila onaj vazeci ugovor..uz podsmijeh me upozoreno na kaznu u iznosu od 2.000.00 kn ako prijemnik ostavim..on i ja smo jos uvijek doma, pretpostavljam napokon u sustavu, jer dostava jutros je bila zainteresirana za njega...tu smo i do daljnjega i od vas trazim bilo kakvu potvrdu da me stvarno vise nigdje nemate i da mogu dalje neometano traziti drugo rjesenje. Vjerujem da cete biti kreativni kao do sada i u kratkom roku (kao danas) ponuditi opipljivo rjesenje. Svjesna sam da vikendom ne radite dok samohrani roditelji ciji posao se svodi na internet prodaju koriste mrezu i tada. Podatke sve imate. Do skora, petra
icon

Najbolji odgovor od A1_Ivana 17 October 2017, 13:57

Pogledaj original

Odgovora 5

Razina korisnika 5
Samo pisani prigovor. Forum nije način podnošenja prigovora i nemojte očekivati neki odgovor.
Razina korisnika 3
Vip, Krajem kolovoza prebacena sam s amisa na vas. Vrlo brzo Poslan mi je krivi ugovor s uslugom vise, te mi je receno da na njega zaboravim kako ubrzo stize pravi. 29. Rujna zaprimila vas prijemnik sa dodatnom opremom te je u dogovoru sa vasim operaterom instaliran. Nakon nepunih tjedan dana iskljucene su sve usluge bez objasnjenja. Slijedi nanizani bezuspjesni pokusaji sa vasom "tehnickom"podrskom gdje poslovnost i zainteresiranost za uklanjanje kvara postaju petodnevna bezukusna nocna mora...s obzirom da takvu suradnju nitko ne zeli probala sam vratiti vas prijemnik u arena centru gdje mi receno da me nema u sustavu iako sam to isto jutro od vas zaprimila onaj vazeci ugovor..uz podsmijeh me upozoreno na kaznu u iznosu od 2.000.00 kn ako prijemnik ostavim..on i ja smo jos uvijek doma, pretpostavljam napokon u sustavu, jer dostava jutros je bila zainteresirana za njega...tu smo i do daljnjega i od vas trazim bilo kakvu potvrdu da me stvarno vise nigdje nemate i da mogu dalje neometano traziti drugo rjesenje. Vjerujem da cete biti kreativni kao do sada i u kratkom roku (kao danas) ponuditi opipljivo rjesenje. Svjesna sam da vikendom ne radite dok samohrani roditelji ciji posao se svodi na internet prodaju koriste mrezu i tada. Podatke sve imate. Do skora, petra

Bok Petra!

Podatke i uvid u usluge putem foruma nemamo niti smo ih u mogućnosti imati.
Potvrdu o raskidu svih usluga trebaš tražiti u pisanom obliku, na adresi sluzba.za.korisnike@vipnet.hr
Ja sam imao jedan sličan problem. Naime B-net mi je ponudio kablovski priključak uz Ugovor.Montirao ga je ovlašteni službenik koji mi je objasnio da trebem potpisati novi Ugovor.Pošto sam imao Ugovor sa VIP-om pitao sam o mogućim posljedicama prijevremenog raskida starog ugovora. Dobio sam odgovor da je to ista firma te da neće biti problema. Za svaki slučaj mi je ostavio vizitku (koja mi je puno koristila). Nakon kraćeg vremena dobijem da platim VIP-u otštetu preko 3000 kn.za jednostrani raskid ugovora.Poslije prvog šoka, nazovem pretstavnika B-neta i isti mi odgovori da će to riješiti. Zovem službu za korisnike VIP-a i oni nemaju nikakve podatke o tome. Dva -tri puta sam zvao i provjeravao te na kraju dobio odgovor da zanemarim taj račun.Naime. Ako sam kriv ja ,onda se slažem sa svim pismenim potraživanjima.Ali ako su krivi operateri,trebalo bi biti dovoljan telefonski kontakt,jer ako se preko telefona može sačiniti punovažni ugovor,zašto se nemeogu na isti način riješiti i problemi. Drugo. Zašto je potrebno čekati 15 dana da se riješi reklamacija ako je ona takva de se može riješiti za dvije minute. aaaaaaazšto sami sebe i svoje službe opterećuju a i stvaraju nervozu kod klijenata. Pa nama je jasno da su oni glavni. Ne moraju to i na ovakav način dokazivati.Osim toga. Onaj tko sklapa telefonski ugovor neka dobro zapiše ime osobe sa kojom ga je sklopio. Sve kasnije probleme uz isti ,rješavajte preko te osobe. Vjerujte da ćete puno brže i efikasnije postići dogovor. Govorim vam iz osobne prakse.Kako god su umiljati kada prave ugovor i nude usluge isto tako su uljudni da vam pomognu ako je došlo do nesporazuma.
Vip, Krajem kolovoza prebacena sam s amisa na vas. Vrlo brzo Poslan mi je krivi ugovor s uslugom vise, te mi je receno da na njega zaboravim kako ubrzo stize pravi. 29. Rujna zaprimila vas prijemnik sa dodatnom opremom te je u dogovoru sa vasim operaterom instaliran. Nakon nepunih tjedan dana iskljucene su sve usluge bez objasnjenja. Slijedi nanizani bezuspjesni pokusaji sa vasom "tehnickom"podrskom gdje poslovnost i zainteresiranost za uklanjanje kvara postaju petodnevna bezukusna nocna mora...s obzirom da takvu suradnju nitko ne zeli probala sam vratiti vas prijemnik u arena centru gdje mi receno da me nema u sustavu iako sam to isto jutro od vas zaprimila onaj vazeci ugovor..uz podsmijeh me upozoreno na kaznu u iznosu od 2.000.00 kn ako prijemnik ostavim..on i ja smo jos uvijek doma, pretpostavljam napokon u sustavu, jer dostava jutros je bila zainteresirana za njega...tu smo i do daljnjega i od vas trazim bilo kakvu potvrdu da me stvarno vise nigdje nemate i da mogu dalje neometano traziti drugo rjesenje. Vjerujem da cete biti kreativni kao do sada i u kratkom roku (kao danas) ponuditi opipljivo rjesenje. Svjesna sam da vikendom ne radite dok samohrani roditelji ciji posao se svodi na internet prodaju koriste mrezu i tada. Podatke sve imate. Do skora, petra

Bok Petra!

Podatke i uvid u usluge putem foruma nemamo niti smo ih u mogućnosti imati.
Potvrdu o raskidu svih usluga trebaš tražiti u pisanom obliku, na adresi sluzba.za.korisnike@vipnet.hr
Ma nije mi tu nešto jasno. Kada nisam imao dobru sliku,smetnje sa internetom ili nemogućnost pristupa nekom kanalu,spojio sam se sa tehničkom podrškom i to je sređeno. Neznam zašto treba sve pismeno pa pismeno kada se može identificirati osoba koja prijavljuje nedostatak a teh.podrška može u većini slučajeva detektirati kvar i pomoći u sanaciji istoga. Ako je to nemoguće ONI BI TREBALI POKRENUTI PROVJERU UZROKA KVARA. Pa pobogu dokle ćemo samo mi korisnici stalno izvlačiti deblji kraj. Pa vama,operaterima je u interesu da vas vaši klijenti hvale a ne da vas kritiziraju.Drugo. Zašto ne postoji direktan pristup REKLAMACIJAMA kao kod drugih velikih firmi? Šta stvarno u ovom sistemu ništa nema bez birokracije i papirizacije.PODNARCUK je jasno napisala početak "slučaja". Po meni očito je netko od opreratera zabrljao pa je red da to i ispravi a ne rasteže papirizacijom. Ako to nije točno, trebali ste VI odgovoriti pismeno kako bi se dalje problem Zakonski rješavao. Vi imate SNIMANJE RAZGOVORA kojega koristite kako vama odgovara.Ako je klijent u pravu-preslušajte snimku kao što to radite kad vi dokazujete svoje pravo.Jao,jao

Odgovori