Pozdrav svim forumašima,
Nakon gotovo 20 godina vjernosti Vip-u/A1izuzetno sam razočaran poslovanjem istih, i sasvim sigurno je ovo moja zadnja pretplata .
Naime, 26.03.2019 sam prednaručio Huawei P30 Pro uz uvjeravanje da dostava kreće eto "već od sutra". Do danas 09.04.2019. mobitel još uvijek nije dostavljen.
Naravno da sam nazvao korisničku službu , a ljubazni operateri su mi kao roboti samo ponavljali da je obrada u procesu i da ni sami ne znaju kada će mobitel doći, te da čekam SMS..., što na to reći ? Znam da studenti koji tamo rade nisu krivi, međutim organizacija poslovanja i odnos prema kupcima koji se tretiraju kao ovce je nepodnošljiv, stoga se zahvaljujem silnim menadžerima koji jesu odgovorni za propust koji meni eto znači.
Da mi je na početku bilo rečeno da se ne zna kada će mobitel biti dostavljen možda bih mobitel naručio negdje drugo i ne bih se obvezao na daljne dvije godine mazanja očiju.
Neprofesionalno, neodgovorno i neposlovno, stvarno sam razočaran, stoga će moja obitelj po isteku svih ugovora zasigurno prenijeti brojeve u drugu mrežu.
Ne želim da me bilo tko iz A1 kontaktira i traži podatke,izvšava daljne provjere koje ionako ničemu ne služe..
Eto ispričavam se na poduljem postu,samo sam želio podijeliti svoje iskustvo tu na forumu da ljudi ne ponavljaju moju grešku..
Pozdrav, jako mi je žao to čuti 😞 Primi ovim putem ispriku radi dužeg čekanja na dostavu uređaja. Htjela bi pomoći i napraviti sve što mogu kako bi riješili što prije navedenu situaciju ali to nisam u mogućnosti bez podataka..
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.