PITANJE

Poslovnost A1 !??

  • 19 Studeni 2018
  • 4 odgovora
  • 229 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 1 odgovor
Ugovorio sam duo paket (internet-telefon) te laptop (60 kn/mj)
Iskustvo i informiranost o radu Vip-A1 (ne prfesionalnosti) kod ugovaranja sa agentom
je tekao ovako:
1.) brzina mi je osigurana KAO kod HT, Optime?
Dali me nećete opstruirati te me na neprofesionalan naćin "muljati".. pošto na forumima upravo to tvrde?
Odgovor agenta: Nikako..to razni (nedobronamjerni) pišu po forumima..ja vam obećajem da NIŠTA od toga neće biti.

Izvršenje:
Stiže obavjest..najkasnije dan vremena prije iskljućenja-ukljućenja stiže uređaj (homebox)na vašu adresu.
Tjedan dana... ništa. Uz bezbroj poziva i razgovora ..molbi..ništa. Telefon i internet iskljućeni!
Kad konaćno stiže tehnićar i prikljući sve a brzna manja za 50% od nominalne.
I opet slijede razgovori primitivna uvjeravanja..jer oni misle da smo svi mi neupućene ovce te neznamo što ugovaramo. Zkljućite sami!

Odgovora 4

Razina korisnika 3
@idvi pozdrav. Žao mi je zbog opisanog iskustva. Naime, usluga Homeboxa je specifična i ne radi se mjerenje brzine unaprijed, jer ono ovisi o mikrolokaciji. Ipak, iz tog razloga postoji probni rok za korištenje te usluge. Nadam se da ti je to spomenuto prilikom sklapanja ugovora? Naime, brzina te usluge može varirati kroz dan zbog više faktora koji na nju utječu. No, tamo gdje je pokrivenost dobra ne bi trebalo biti većih odstupanja, a nikako čestih. Na našoj stranici https://bit.ly/2Pm4YZEje dostupna karta pokrivenost 3G i 4G signalom na kojoj se može provjeriti kako je pokriveno područje općenito. Te kada ga priključiš i da li je povoljno na tvojoj mikrolokaciji. Kakva je kod tebe bila brzina? Koristiš li uslugu i dalje ili?
Razina korisnika 6
Bedž
Zaboravili ste da karta pokrivenosti privremeno nije dostupna 🙂
Razina korisnika 3
@relativity karta je dostupna, dakle nisam imala što zaboraviti. Prije da se bitlyu ne da raditi nedjeljom. Izvoliš link bez skraćivanja https://www.a1.hr/karta-pokrivenosti.
Hvala na info. Ali niste skužili kaj sam štel reci. Moja krivica:)

Kod ugovaranja (operater tel.)striktno, explicitno (ili kak vec) sam tražio:
da mi se sve moguce pojave , greške ili nesto trece objasni ILI.. ne sklapam ugovor.

a)Isporuka uređaja (homebox) ako kasni -raskid

b)Brzina interneta manja-raskid .Brzina je prije toga utvrđena od teh. službe tri (3) operatera.

I upravo ove dvije stvari nisam dobio..vec naprotiv pokusava mi se nametnut novu teoriju "praska".

Kasnilo je zbog tralala ili još bolje ..prave budalu od tebe kao: "javicemo u najskorije vrijeme" i bla bla.

Niko nikada od 10.11 kada je trebao stici homebox i upute o samoinstaliranju a poslana mi jei poruka

nije javio.

Tražeci da me spoje sa ugovarateljem Domagojem..on malo postoji a malo ne..ili NEMA GA.

Komplet svi njihovi "komunikatori" preko tel. uz nevjerojatno duga cekanja postaju uljudno-bezobrazni

i prave budalu od tebe i strašno, strašno neprofesionalni..onak ko u Alan Fordu.

SVE to sam i objasnio kod sklapanja ugovora da mi se nebi događalo.. jer sam UPRVO NA TAKVO ponašanje i bio upozoren preko raznih foruma.

Sažetak:

Homebox (uređaj) kasnio tjedan dana i to vrijeme iskljućena linija

Kod ukljućenja internet sporiji 50% kao i sada kad ovo pišem(cak i pada na 70%)

I evo kratko o njihovoj profesionalnoj bahatosti ili...?

"halo molio bih vas g. Domagoja"-ugovaratelj

"samo tren gospodine..upravo otošao na pauzu..javit ce se cim stigne"-operaterka "Vera" (?)

1,5h kasnije "halo molim g. Domagoja".."NEMA g. Domagoja njegovo radno vrijeme je završilo"-veli Šime(?)...?? "Pa kako receno mi je da je na pauzi ?"...NEKO vas je krivo uputio.. hvala lijepo na razgovoru i ugodan va DAN

Naravno tražim raskid ugovora i oćekujem (opet internetsko upozorenje) da ce me "opaliti" za one GB koje sam uspio skinut u ovih 10 dana!?

Odgovori