u telefonskom razgovoru od 3.6.2019, dogovorena je promo kartica u visini troška prijevremenog raskida ugovora sa dotadašnjim pružateljem usluge, što je uredno navedeno i u pisanom ugovoru.
Dobio sam i mail sa zahtjevom da proslijedim dotični račun, što sam uredno napravio 20.8.2019 i na taj mail kao i na mail poslan na vašu adresu: sluzba.za.korisnike@A1.hr i dobio sam odgovor da nazovem službu za korisnike ? koju je i tako teško dobiti i čeka se po pola sata da se netko javi !
Poradite na službi za korisnike, zašto je potrebno nekoliko puta tipkati brojeve da bi se prespojilo ??
Želim pisani odgovor!
Isto tako Nisam do sada dobio niti jedan račun na adresu niti na mail, već uredno šaljete opomene...ne znam tko dostavlja poštu ali očito netko neodgovoran, pošto već dva računa nisam dobi.... zanima me što će biti ako isto tako ne dobijem ni opomenu pa me sukladno ugovoru isključite ???
se ostale račune uredno dobivam, mislim da ovi vaši idu nekom kurirskom nemarnom službom.
Najbolji odgovor od A1_Mirjana
Pogledaj original