Riješeno

Pitanje

  • 22 September 2019
  • 1 odgovor
  • 201 pregled

26.6.2019g. sklopio sam ugovora za trio paket, koji je spojen i aktiviran 28.6.2019.
u telefonskom razgovoru od 3.6.2019, dogovorena je promo kartica u visini troška prijevremenog raskida ugovora sa dotadašnjim pružateljem usluge, što je uredno navedeno i u pisanom ugovoru.
Dobio sam i mail sa zahtjevom da proslijedim dotični račun, što sam uredno napravio 20.8.2019 i na taj mail kao i na mail poslan na vašu adresu: sluzba.za.korisnike@A1.hr i dobio sam odgovor da nazovem službu za korisnike ? koju je i tako teško dobiti i čeka se po pola sata da se netko javi !
Poradite na službi za korisnike, zašto je potrebno nekoliko puta tipkati brojeve da bi se prespojilo ??

Želim pisani odgovor!

Isto tako Nisam do sada dobio niti jedan račun na adresu niti na mail, već uredno šaljete opomene...ne znam tko dostavlja poštu ali očito netko neodgovoran, pošto već dva računa nisam dobi.... zanima me što će biti ako isto tako ne dobijem ni opomenu pa me sukladno ugovoru isključite ???
se ostale račune uredno dobivam, mislim da ovi vaši idu nekom kurirskom nemarnom službom.
icon

Najbolji odgovor od A1_Mirjana 23 September 2019, 10:44

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 1
Bedž +3
Bok Borislave,

vjerujem da postoji razlog zašto su te kolege zatražili da ih kontaktiraš i rado bih ga provjerila pa bih te zamolila da nam se javiš u inbox OVDJE
Pošalji mi samo svoj OIB i svoj mail putem kojeg si se obratio službi za korisnike.

Što se tiče samog računa, zvuči mi kao da imaš uključenu opciju primanja računa na mail ili provjeravanja putem Moj A1 portala. U tom slučaju se računi ne šalju na kućnu adresu, ali opomene da. To se može lako izmijeniti putem službe za korisnike na 0800 091 091.

Odgovori