Riješeno

PDV nije uključen??

  • 6 February 2019
  • 1 odgovor
  • 1889 pregleda

Pozdrav, imamo homebox već nešto više od dvije godine i u siječnju nam je istekao ugovor. Zvali su nas kako bi nam ponudili nastavak ugovora te sada imamo Homebox Turbo uslugu za koju nam je rečeno da iznosi oko 170kn(168kn da budemo točniji). Mene zanima zašto je konačni račun 220kn? Jer 220kn NIJE predviđenih 170tak kn koje smo bili spremni platiti. Naznačeno je naravno da je dodatnih 44kn PDV od 25%, ali nije li to nešto što bi se trebalo spomenuti pri "prodaji" jer zbog ovoga ozbiljno razmišljamo o prekidu ugovora. Možda vam čudno zvuči, ali zadnje 2god smo max 180kn plaćali za gotovo istu uslugu.
icon

Najbolji odgovor od A1_Neven 6 February 2019, 23:35

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 2
Bedž +2
Monnica, pošalji nam OVDJE podatke od vlasnika linije i detaljno ćemo provjeriti o čemu se radi. Bez podataka ne mogu pretpostaviti što se dogodilo, ali u pravilu u sve cijene koje komuniciramo ili su iskazane na našoj stranici je PDV uključen.

Odgovori