Riješeno

Otkup penala

  • 28 July 2020
  • 11 odgovora
  • 1410 pregleda

Nakon raskidanja ugovora s Hrvatskim telekomom, prije par tjedana postala sam korisnik A1 fiksne usluge i obećan mi je otkup penala i da se javim kada me Hrvatski Telekom obavijesti o iznosu istih. Može li me netko uputiti gdje se trebam javiti (na koji mail) ili trebam otici u poslovnicu? Hvala unaprijed. 

icon

Najbolji odgovor od A1_Mateja 28 July 2020, 23:40

Pogledaj original

Odgovora 11

Netrebaš nigdje ići, natezat ćeš se sa novim operaterom mjesecima...nekakav iznos će ti umanjivati mjesečno sa računa koji ćeš dobivati. Uglavnom novi korisnici, kao što si ti imati će problema sa A1 uslugom do Nove godine, a onda će biti sve uredu.

Razina korisnika 1
Bedž +2

@branka279  kada primiš račun na kojemu je vidljva naplata prijevremenog raskida usluge od strane bivšeg operatera, isti je potrebno poslati u privitku e-maila na potvrda@a1.hr . Pošalji također i presliku osobne iskaznice sa obje strane i ukratko opiši svrhu slanja e-maila. 

@branka279  kada primiš račun na kojemu je vidljva naplata prijevremenog raskida usluge od strane bivšeg operatera, isti je potrebno poslati u privitku e-maila na potvrda@a1.hr . Pošalji također i presliku osobne iskaznice sa obje strane i ukratko opiši svrhu slanja e-maila. 

Najljepša hvala!

@branka279  kada primiš račun na kojemu je vidljva naplata prijevremenog raskida usluge od strane bivšeg operatera, isti je potrebno poslati u privitku e-maila na potvrda@a1.hr . Pošalji također i presliku osobne iskaznice sa obje strane i ukratko opiši svrhu slanja e-maila. 

Najljepša hvala!

I što je s novcima?

Razina korisnika 4
Bedž +3

@branka279 hvala tebi na povjerenju.

Eto @Zefo ako se Branka odluči podijeliti info da i ti budeš upućen, a i da mi znamo je li sve OK, to bi bilo super.

@branka279 hvala tebi na povjerenju.

Eto @Zefo ako se Branka odluči podijeliti info da i ti budeš upućen, a i da mi znamo je li sve OK, to bi bilo super.

Ja sam upućen i to jako dobro, jer sam prošao kroz to...pitanje je jeli si ti upućena?

Razina korisnika 4
Bedž +3

@Zefo Osobno s tvojom situacijom nisam, ali prema načinu komunikacije vidim da je bilo negativno iskustvo.

@Zefo Osobno s tvojom situacijom nisam, ali prema načinu komunikacije vidim da je bilo negativno iskustvo.

Moj 1. post na ovu temu je više nego jasan.

Lijep pozdrav, 

Ugovorio sam prijelaz iz Tcom na A1 optiku prije par dana, preko poziva A1 call centra, s promo opcijama nekim, i rečeno mi je da će mi na kućnu adresu bit poslan neki konzum poklon bon za otkup penala do 1000kn , ali mi u ugovoru tog poklon bona nema a tamo bi trebao biti, pa me zanika kako to funkcionira točno, jer koliko vidim tcom mi je poduplo penale s obzirom na informaciju prvu koju sam imao. Pa ne bi bilo najugodnije da se to ne realiziram. Za više info bi volio ako može na privatno. 

Razina korisnika 3
Bedž +3

@tonip svakako nam javi svoje podatke OVDJE da provjerimo što se događa. 

@branka279 se  još nije oglasila… @A1_IvanaM 

Odgovori