Riješeno

Otkup penala

  • 28 Srpanj 2020
  • 8 odgovora
  • 100 pregleda

Nakon raskidanja ugovora s Hrvatskim telekomom, prije par tjedana postala sam korisnik A1 fiksne usluge i obećan mi je otkup penala i da se javim kada me Hrvatski Telekom obavijesti o iznosu istih. Može li me netko uputiti gdje se trebam javiti (na koji mail) ili trebam otici u poslovnicu? Hvala unaprijed. 

icon

Najbolji odgovor od A1_Mateja 28 Srpanj 2020, 23:40

@branka279  kada primiš račun na kojemu je vidljva naplata prijevremenog raskida usluge od strane bivšeg operatera, isti je potrebno poslati u privitku e-maila na potvrda@a1.hr . Pošalji također i presliku osobne iskaznice sa obje strane i ukratko opiši svrhu slanja e-maila. 

Pogledaj original

Odgovora 8

Netrebaš nigdje ići, natezat ćeš se sa novim operaterom mjesecima...nekakav iznos će ti umanjivati mjesečno sa računa koji ćeš dobivati. Uglavnom novi korisnici, kao što si ti imati će problema sa A1 uslugom do Nove godine, a onda će biti sve uredu.

@branka279  kada primiš račun na kojemu je vidljva naplata prijevremenog raskida usluge od strane bivšeg operatera, isti je potrebno poslati u privitku e-maila na potvrda@a1.hr . Pošalji također i presliku osobne iskaznice sa obje strane i ukratko opiši svrhu slanja e-maila. 

@branka279  kada primiš račun na kojemu je vidljva naplata prijevremenog raskida usluge od strane bivšeg operatera, isti je potrebno poslati u privitku e-maila na potvrda@a1.hr . Pošalji također i presliku osobne iskaznice sa obje strane i ukratko opiši svrhu slanja e-maila. 

Najljepša hvala!

@branka279  kada primiš račun na kojemu je vidljva naplata prijevremenog raskida usluge od strane bivšeg operatera, isti je potrebno poslati u privitku e-maila na potvrda@a1.hr . Pošalji također i presliku osobne iskaznice sa obje strane i ukratko opiši svrhu slanja e-maila. 

Najljepša hvala!

I što je s novcima?

Razina korisnika 2

@branka279 hvala tebi na povjerenju.

Eto @Zefo ako se Branka odluči podijeliti info da i ti budeš upućen, a i da mi znamo je li sve OK, to bi bilo super.

@branka279 hvala tebi na povjerenju.

Eto @Zefo ako se Branka odluči podijeliti info da i ti budeš upućen, a i da mi znamo je li sve OK, to bi bilo super.

Ja sam upućen i to jako dobro, jer sam prošao kroz to...pitanje je jeli si ti upućena?

Razina korisnika 2

@Zefo Osobno s tvojom situacijom nisam, ali prema načinu komunikacije vidim da je bilo negativno iskustvo.

@Zefo Osobno s tvojom situacijom nisam, ali prema načinu komunikacije vidim da je bilo negativno iskustvo.

Moj 1. post na ovu temu je više nego jasan.

Odgovori