Opomena za račun
Bok! Slala sam reklamaciju za racun iz svibnja koja mi je odobrena putem maila,na nacin da za mjesec svibanj uopce ne moram platiti. Nakon nekoliko dana sam dobila opomenu za svibanj. Zanima me sto uciniti,koga nazvati kad je sluzba za korisnike preopterecena... hvala na odgovoru...
Stavi mobitel na punjač prvo da se ne potroši baterija, nazovi SZK, stavi ih na zvučnik, pusti si kakvu seriju ili odi stavit mašinu na pranje i taman kad bude gotovo netko će se javiti sigurno. Ne odustaj.
Ili šalji mail opet, ali bolje ih je zvati jer brže to srede. Barem je tako kod mene bio slučaj.
Ili šalji mail opet, ali bolje ih je zvati jer brže to srede. Barem je tako kod mene bio slučaj.
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.