Opomena za račun

  • 17 July 2017
  • 2 odgovora
  • 717 pregleda

Bok! Slala sam reklamaciju za racun iz svibnja koja mi je odobrena putem maila,na nacin da za mjesec svibanj uopce ne moram platiti. Nakon nekoliko dana sam dobila opomenu za svibanj. Zanima me sto uciniti,koga nazvati kad je sluzba za korisnike preopterecena... hvala na odgovoru...

Odgovora 2

Razina korisnika 6
Bedž +6
Stavi mobitel na punjač prvo da se ne potroši baterija, nazovi SZK, stavi ih na zvučnik, pusti si kakvu seriju ili odi stavit mašinu na pranje i taman kad bude gotovo netko će se javiti sigurno. Ne odustaj.

Ili šalji mail opet, ali bolje ih je zvati jer brže to srede. Barem je tako kod mene bio slučaj.
Razina korisnika 4
Bok @jelena_oluja
Točno je da zadnjih par dana imamo stvarno povećan opseg poziva, pa se i dulje čeka :/
No, radimo od 0 do 24 sata, svaki dan. Nazovi nas kad ti bude zgodno, provjerit ćemo što je bilo i naći rješenje.

Odgovori