Riješeno

odnos prema korisnicima i odgovor nidak dočekat, žalba na račun

  • 23 January 2018
  • 6 odgovora
  • 1952 pregleda

Razina korisnika 1
http://www.speedtest.net/my-result/6907500954

zadnji račun 0000014078012018 datum dospijeća 16.01.2018 iznos 181.36

nije mi umanjen za sve Vaše tehničke probleme, tak sa 12.12.2017- sam dobio programe prema ugovoru,
ugovoren je račun sa PDV 229.00 kn
cijeli 12.mjesec ja imam probleme , od 09.12.2017 15.00 sati do 12.12.2017 oko 19.00 sam bio poptuno bez interneta
nakon promjene rutera brzina se ne penje preko 5 Mbit / 0.7

nisam dobio ni podatke za VIP-tv za van!!!



xxxxxxxxx
____________________________
icon

Najbolji odgovor od A1_Ivana 25 January 2018, 09:35

Pogledaj original

Odgovora 6

Razina korisnika 6
Bedž +6
Podatci za Vip Tv za van su ti oni za spajanje na Moj Vip, dakle počinju sa "vip" pa ide neki broj, a password također onaj generički njihov sa velikim i malim slovima
Razina korisnika 1
nisam ni to dobio, svaki put kad su oni slagali jel je riknulo nekaj od opreme, router 2x , za tv x2, pa prebacivali na žice na bok te pitaj kaj, nikakav papir

Hvala
Razina korisnika 6
Bedž +6
Čudno da ti to nisu dali. Ja sam to dobio u pismu dobrodošlice (poštom). Zovi ih da ti daju te podatke i to je to.
Razina korisnika 3
http://www.speedtest.net/my-result/6907500954

zadnji račun 0000014078012018 datum dospijeća 16.01.2018 iznos 181.36

nije mi umanjen za sve Vaše tehničke probleme, tak sa 12.12.2017- sam dobio programe prema ugovoru,
ugovoren je račun sa PDV 229.00 kn
cijeli 12.mjesec ja imam probleme , od 09.12.2017 15.00 sati do 12.12.2017 oko 19.00 sam bio poptuno bez interneta
nakon promjene rutera brzina se ne penje preko 5 Mbit / 0.7

nisam dobio ni podatke za VIP-tv za van!!!



xxxxxxx
____________________________


Pozdrav Davore!

Plz, nemoj ubuduće ostavljati svoje podatke javno, morali smo editirati tvoju objavu.

Nadalje, račun je umanjen (provjerih :)) A podatke za Vip Tv za van dobiješ na 0800 091 091.

Sretno!
Razina korisnika 1
ovaj račun sam platio , drugi umanjeni mi nije došao
Razina korisnika 3
Drugi još nije ni mogao doći a taj kojeg si platio smo poništili a za plaćeni iznos je pokrenut povrat na tvoju karticu.

Odgovori