Koje su obaveze Vip-a za fiksne usluge, internet i telefon, obzirom da su našu tvrtku ostavili 2 tjedna bez osnovnih usluga bez kojih ne možemo poslovati, a problem još uvijek nije riješen. Prošlo je čak 11 dana prije nego što se je netko udostojio izaći na teren, usprkos nebrojenim pozivima tehničkoj službi. Kad je tehničar izašao na teren, samo je konstatirao da nije u stanju riješiti problem.
Kako se naše poslovanje temelji na internetskoj prodaji, pretrpjeli smo, a kako problem još nije riješen, još uvijek trpimo velike gubitke. Zanima me da li zbog nastale situacije imamo pravo na odštetu.
Pozdrav!
Ne bi to nazvala odštetom kao takvom ali bi ti svakako savjetovala da pošalješ službeni prigovor na tu temu kako bi se pokrenuo pravni postupak.
Rješenje na obostrano zadovoljstvo ćemo se uvijek potruditi pronaći pa vjerujem da će tako biti i u tvojem slučaju.
Ako je poslovni korisnik u pitanju, šalješ na poslovni@vipnet.hr
Ne bi to nazvala odštetom kao takvom ali bi ti svakako savjetovala da pošalješ službeni prigovor na tu temu kako bi se pokrenuo pravni postupak.
Rješenje na obostrano zadovoljstvo ćemo se uvijek potruditi pronaći pa vjerujem da će tako biti i u tvojem slučaju.
Ako je poslovni korisnik u pitanju, šalješ na poslovni@vipnet.hr
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.