Obveze Vip-a pri (ne)pružanju usluga

  • 4 February 2018
  • 2 odgovora
  • 169 pregleda

Koje su obaveze Vip-a za fiksne usluge, internet i telefon, obzirom da su našu tvrtku ostavili 2 tjedna bez osnovnih usluga bez kojih ne možemo poslovati, a problem još uvijek nije riješen. Prošlo je čak 11 dana prije nego što se je netko udostojio izaći na teren, usprkos nebrojenim pozivima tehničkoj službi. Kad je tehničar izašao na teren, samo je konstatirao da nije u stanju riješiti problem.
Kako se naše poslovanje temelji na internetskoj prodaji, pretrpjeli smo, a kako problem još nije riješen, još uvijek trpimo velike gubitke. Zanima me da li zbog nastale situacije imamo pravo na odštetu.

Odgovora 2

Razina korisnika 6
Bedž +4
Nemate. Imate jedino pravo na umanjenje računa.
Razina korisnika 3
Pozdrav!

Ne bi to nazvala odštetom kao takvom ali bi ti svakako savjetovala da pošalješ službeni prigovor na tu temu kako bi se pokrenuo pravni postupak.
Rješenje na obostrano zadovoljstvo ćemo se uvijek potruditi pronaći pa vjerujem da će tako biti i u tvojem slučaju.

Ako je poslovni korisnik u pitanju, šalješ na poslovni@vipnet.hr

Odgovori