Nezadovoljni korisnici

  • 12 August 2019
  • 8 odgovora
  • 2564 pregleda

Na forum sam se učlanila isključivo kako bih opisala svoje iskustvo prelaskom na A1. Naime, negdje tamo u siječnju raskinuli smo ugovor za HT-om i prelazimo na A1. Tada su se uvjeti i sve što se nudilo zvučali povoljno za nas. Kada smo upitali za otkup penala rečeno je da samo prilikom dobivanja specifikacije istu proslijedimo na mail i slijedi otkup, te smo to isto i učinili. Nakon određenog vremena dolazi opomena, te nakon toga i opomena pred ovršni zahtjev. Istoga trena se javljamo Vama. Odgovor je bio: Vaš je zahtjev u procesu, budite strpljivi. Nakon toga slijede pozivi od Credit express-a zbog dugovanja. Zovemo Vas nebrojeno puta, šaljemo mailove. Vaši operateri su uputili 4 požurnice, no ništa se ne događa. Prilikom jednog od milijun poziva prema Vašoj službi, operater nas obavještava kako je iznos prema HT-u uplaćen 10.7. Nakon toga zovemo HT i Credit express te oni kažu kako je račun i dalje otvoren, odnosno nije uplaćen. Šaljemo Vam mail i tražimo potvrdu da je iznos uplaćen. Odgovor je bio tipa: Vaš je zahtjev u procesu, biti ćete obaviješteni. Zovemo ponovno Vašu službu, te dobivamo odgovor kako je sve u pripremi ali nije uplaćeno. Biti će to sve riješeno unutar 2-3 radna dana. I ništa nakon toga. Iduća Vaša informacija je bila: Iznos je uplaćen 23.7. Zovemo naravno opet sve redom i vidi čuda... račun je i dalje otvoren. Prilikom poziva koji su bili upućeni nama jedino što ste govorili je bilo: Ne brinite ništa, sve će biti riješeno unutar par dana. Stigao je i 31.7. Zovemo ponovno HT i Credit express. Ispričavamo se zbog nastale situacije. Upitamo ponovno za račun ... račun naravno nije uplaćen! Odlučujemo da ćemo sami uplatiti iznos, jer ne želimo dodatne probleme. Zovemo A1 službu da obavijestimo kako smo sami uplatili iznos. Operater kaže slijedeće: Da, vidim da je vaš zahtjev još uvijek u obradi, NIJE uplaćen iznos s naše strane. Pošaljite na mail potvrdu o plaćanju i podatke za uplatu kako bismo vam vratili iznos. Žena se ispričava i obećava kako ćemo dobiti povrat. Šaljemo sve na mail kako nam je i rečeno. Nakon nekoliko dana dolazi mail u kojemu piše slijedeće: Potvrđujem Vam kako smo 10. srpnja 2019. godine, u cijelosti podmirili iznos penala Vašem prethodnom operateru.
Molim Vas da zahtjev za povratom preplaćenog iznosa uputite prethodnom operateru kako bi se isti izvršio.
Dakle, čitam i ne vjerujem! Nadrealno!
Vaši operateri su redom svi bili iznimno ljubazni... no sve ostalo vezano uz navodni otkup penala djeluje kao totalna prevara kojom ste nas doveli u izrazito neugodan položaj. Slijedom svega naravno da razmišljamo o raskidu ugovora.
Pozdrav! ... Nezadovoljni korisnici

Odgovora 8

Razina korisnika 3
Bedž +3
Pozdrav Helenamismas,

žao mi je zbog navedene situacije. Izgleda kao da bi trebalo napraviti detaljnu provjeru ovih informacija da vidimo što se dogodilo i do kakvog je točno nesporazuma došlo. Voljela bih osobno pogledati o čemu se radi. Molim te pošalji mi svoje podatke OVDJE.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Kakav idi(j)otizam. No, to je samo dokaz da kad se pokrene neka automatika to zna potrajati i teško je istu zaustaviti, kao slučaj kad ste sami uplatili a nije storno postupka s A1 strane nego je automatika odradila duplu uplatu. Da se razumijemo, i kod drugih je tako i zna zapet. Zasigurno je utrošeno puno živaca, vremena ali ne sumnjam uopće da će refundirati i umanjiti slijedeće račune, uz ispriku naravno. Naravno, potrajat će dok povjerenstvo odradi svoje.
Nije bilo nikakve 'duple uplate' da se razumijemo.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ako sam dobro shvatio, ti si podmirila dug koji je trebao podmiriti A1 davnih dana. Nakon toga je A1 uplatio, znači ht je primio i tvoju i A1 uplatu? I sad A1 upućuje da tražiš refundaciju od ht-a umjesto da oni to odrade a tebi umanje iznos slijedećih računa. Ili sam nešto krivo povezao? 😉
HT je primio SAMO moju uplatu, odnosno Credit express jer smo bili pred ovrhom. U A1 su naveli 2 datuma uplate, ali niti jedan nije izvršen.
Razina korisnika 3
Bedž +3
Helenamismas, hvala ti na poslanim podacima.
Čini se da je zaista došlo do nesporazuma tijekom provjera napravljenih u srpnju. S obzirom na to da imam vidljivu jedino informaciju da je riješeno, radim sada provjeru s nadležnima da ti istu mogu potvrditi. Javit ću ti se povratno čim dobijem informaciju, a nakon toga ćemo bolje znati koji nam je sljedeći korak. Darka
Da je uistinu riješeno kako ste naveli 10.7. ili 23.7. onda je to do 31.7. kada smo provjerili u kontaktu s HT-om i Credit express-om trebalo biti proknjiženo
I još samo jedan detalj ... Credit express nas je obavijestio kako postoji cijela lista korisnika kojima nisu podmireni penali od strane A1. Tako da ovo nikako nije izolirani slučaj. Sva sreća da ste dobili zabranu takvog poslovanja od strane HAKOM-a. I hvala što ste odlučili povisiti mjesečnu naknadu tako da možemo raskinuti ugovor! ...nadam se bez komplikacija

Odgovori