Najbolji odgovor od A1_Matej
Pogledaj originalnestala mi opcija za pregled potrošnje interneta preko homeboxa
Imam internet preko homeboxa i mobitel na pretplatu. Do prelaska Vip-a u a1 mogao sam sam pogledati potrošnju na oba računa na padajučem izborniku sa brojem telefona na vrhu ekrana, dakle mogao sam izabrati mobilnu liniju ili broj homebox linije. Nakon prelaska u A1 ostao mi je samo broj mobilne linije na izbor. Gdje je kvaka? Zašto mi je onemogučen pregled moje potrošnje i izbor opcija/usluga interneta?
Pozdrav Vlado,
provjera potrošnje je i dalje moguća za obje usluge. Samo je potrebno provjeriti na kojoj usluzi imaš postavljena Master prava za pregled usluga za oba broja.
Sugeriram da se javiš na besplatan broj 0800 091 091 da kolege naprave provjeru pa ćemo vidjeti.
Kada se ulogiraš u Moj A1 imaš mogućnost prijave samo za određenu uslugu/broj, a na jednoj usluzi/broju (kada se s tim podacima ulogiraš)imaš mogućnost pregleda svih svojih linija.
Matej
provjera potrošnje je i dalje moguća za obje usluge. Samo je potrebno provjeriti na kojoj usluzi imaš postavljena Master prava za pregled usluga za oba broja.
Sugeriram da se javiš na besplatan broj 0800 091 091 da kolege naprave provjeru pa ćemo vidjeti.
Kada se ulogiraš u Moj A1 imaš mogućnost prijave samo za određenu uslugu/broj, a na jednoj usluzi/broju (kada se s tim podacima ulogiraš)imaš mogućnost pregleda svih svojih linija.
Matej
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.